همشهری آنلاین: ویژه‌برنامه جشن ماه مبارک رمضان با عنوان قرار همدلی بر آستان جانان، در میدان امام حسین(ع) و با محوریت فضیلت اخلاقی مهربانی و با شعار (شهر خدا، شهر مهربانی) در سرفصلهای موضوعی حق‌‌الله، حق‌النفس و حق‌الناس برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این ویژه برنامه که همزمان با فرارسیدن ماه میهمانی خدا از اول تا سی ام رمضان المبارک 1434در میدان امام حسین(ع) و در قالب اجرای برنامه های صحنه ای و غرفه های متنوع فرهنگی، مذهبی، هنری و اجتماعی برگزار می شود، مجریان نامدار صدا وسیما، هنرمندان، شاعران و قاریان صاحب نام کشورمان به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

ویژه برنامه قرار همدلی بر آستان جانان به منظور ایجاد جریان فرهنگی در قالب برنامه دینی و گسترش فضایل اخلاقی و ایجاد فضای شادابی و نشاط معنوی با طرح قرائت قرآن، سرود، تواشیح، شعرخوانی آئینی، اجرای موسیقی سنتی، ویژه برنامه کودک و نوجوان، پاسخگویی به سئوالات شرعی، اجرای نمایش، ورزش پهلوانی، غرفه های مذهبی، اجتماعی، ادبی، فرهنگی و هنری اجرا خواهد شد.

در حاشیه این ویژه‌برنامه که با همکاری و مشارکت فرهنگ‌سرای اندیشه، فرهنگ‌سرای امید و معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برگزار می‌شود، دومین جشنواره نان و خرما (شهد برکت) برپا شده که در آن انواع نان وخرما از استان‌های مختلف کشورمان ارائه می‌شود.

در این جشنواره ضمن ارائه انواع خرماهای استان‌های کشور و انواع نان‌های محلی، صنعتی و سنتی، کتب مرتبط با سلامت و تغذیه عرضه خواهد شد. در حاشیه این جشنواره کارگاه پخت انواع نان‌های سنتی شهری و عشایری، تهیه انواع مشتقات خرما نظیر شیره خرما و قند خرمایی در معرض دید مراجعه کنندگان قرار داده می شود.

علاقه‌مندان می توانند برای شرکت در این ویژه‌برنامه‌ها همه روزه از ساعت 20 تا 24 به میدان امام حسین(ع) مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر از برنامه ها، به پایگاه اینترنتی www.fandisheh.ir مراجعه و یا با شماره 88766030 تماس بگیرند.

کد خبر 222553
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز