گروه شهری: شهرداری تهران پیشانی مدیریت شهری است.

 اگر زندگی در این شهر با کیفیت بیشتری دنبال شود، وجهه مثبتی برای کل کشور خواهد بود.اسماعیل دوستی، منتخب مردم تهران با اشاره به اولویت‌های کاری شورای اسلامی جدید پایتخت، نخستین موضوع شایسته بررسی نمایندگان مردم در شورای شهر چهارم را وضعیت حمل‌ونقل عمومی دانست.دوستی در گفت‌وگو با همشهری تصریح کرد: یکی از مشکلاتی که این روزها گریبانگیر مردم تهران است، بحث حمل‌ونقل اعم از ترافیک، مترو و اتوبوسرانی و حوزه‌های ورودی و خروجی تهران در غرب و شرق است که باید در شورای شهر به‌صورت ویژه بررسی شود. با کمک مراکز پژوهشی باید برنامه جامعی برای حل این وضع ریخته شود. البته پیش از این نیز فعالیت‌های شایان توجهی صورت گرفته بود.

به گفته این نماینده مردم در شورای شهر چهارم، اولویت دوم انضباط مالی شهرداری تهران است. وی ادامه داد: باید برنامه مدونی تعیین شود که نظام مالی اداری شهرداری را سامان دهد و در بخش‌های درآمد پایدار کار بسیاری برای انجام وجود دارد. دوستان ما زحمات خوبی در گذشته کشیده‌اند. ما باید این زحمات را تکمیل کرده و به پایدار‌سازی‌ منابع درآمدی شهری کمک کنیم.

وی افزود: ساماندهی منابع انسانی شهرداری اولویت دیگر کاری ما در شورای شهر است. ساماندهی منابع انسانی و آموزش این گروه برای بهبود و تعالی سازمان لازم است و باید رفاه پرسنل را نیز همزمان ارتقا داد. دوستی خاطرنشان کرد: رسیدن به رفاه شهروندان در فضاهای عمومی و فضای سبز نیز باعث می‌شود که کیفیت زندگی در تهران ارتقا یابد.

کد خبر 222421
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز