همشهری آنلاین: احمدرضا دستغیب، مسئول تشکیل کارگروه‌های همکاری دولت و مجلس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت، از عضویت ۱۴۰ نماینده در هفت کارگروه تعامل دولت و مجلس خبر داد و گفت: جلسات این کارگروه‌ها از یکشنبه 23 تیر ماه همزمان با آغاز به کار مجلس شورای اسلامی آغاز می‌شود.

به گزارش فارس، احمدرضا دستغیب درباره کارگروه‌های همکاری دولت و مجلس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت: کار ساختاری و شکلی این کار گروه‌ها انجام شده و اقدامات محتوایی مربوط به جمع‌آوری گزارش و عمکردها در حال پیگیری و انجام است.

دستغیب تشکیل کارگروه‌ها و فعالیت آنها را سازوکاری جدید برای تعامل بهتر دولت و مجلس عنوان کرد و افزود: زیرساخت‌ها برای این اقدام فراهم شده و همزمان با آغاز به کار مجلس، فعالیت نمایندگان در این کارگروه‌ها آغاز می‌شود.

دستغیب با ابراز امیدواری نسبت به اینکه دولت در انتخاب وزرا نهایت دقت را به کار گیرد، تصریح کرد: باور مجلس این است که انتخاب وزرا با دقت خاص و لحاظ جمیع جهات و با شعارهای رئیس جمهور منتخب مخصوصا اعتدال و استفاده از نیروهای متخصص صورت گیرد.

وی ادامه داد: امیدواریم انتخاب کابینه با شایعات فعلی تطبیق نداشته باشد زیرا نوعی بازگشت به عقب است؛ البته بایستی کابینه ضمن برخوردار بودن از افراد باتجربه از جوانان و نیروهای جوان نیز استفاده کند.

دستغیب با تاکید بر لزوم پیوند دو نسل مدیریتی در دولت حسن روحانی گفت: این عملکرد خود تعریفی دیگر از اعتدال است زیرا نیروهای باتجربه و نیروهای جوان، با انگیزه و فعال می‌توانند در کنار هم فعالیت کنند.

دستغیب از هفت کارگروه تخصصی شامل اقتصاد و بودجه، سیاست و امنیت، فرهنگ و اجتماع، آموزش و بهداشت، انرژی، تولید و کارگروه امور زیربنایی به عنوان هفت کارگروه تخصصی تعامل دولت و مجلس در فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت خبر داد.

کد خبر 222200
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز