سه‌شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۲ - ۰۴:۴۶
۰ نفر

‌ شاخص همچنان می‌تازد شاخص کل بورس تهران در مبادلات روز گذشته باز هم رشد زیادی کرد و با 922واحد افزایش به 52هزارو244 واحد رسید و معادل 1/8درصد افزایش یافت.

 شاخص کل بورس تهران در مبادلات روز شنبه و یکشنبه هم به‌ترتیب 2 و 1/7درصد افزایش یافته بود. به این ترتیب آمار‌ها بیانگر آن است که این شاخص در طول 3روز 5/5 درصد رشد کرده است.

‌ ‌ مبادله 316میلیارد تومان سهام در یک روز

در مبادلات روز گذشته حجم معاملات به نحو چشمگیری افزایش یافت و سهامداران در مجموع یک میلیارد سهم به ارزش 316میلیارد تومان در بورس دادوستد کردند. دیروز همچنین تقاضا برای خرید سهام به قدری زیاد بود که برخی شرکت‌ها با صف‌های بی‌سابقه‌ای برای خرید سهامشان در بورس مواجه شدند؛ به‌طوری‌که صف خرید سهام سرمایه‌گذاری توسعه ملی به 80میلیون سهم، صف خرید سهام ماشین‌سازی‌ اراک به 47میلیون سهم و صف خرید سهام سرمایه‌گذاری ملی ایران به 63میلیون سهم رسید.

‌ ‌ مبادله 4200 تن قیر در رینگ صادراتی

در مبادلات روز گذشته 4200تن قیر در رینگ صادراتی بورس کالا مورد مبادله قرار گرفت. در دادوستد‌های روز گذشته و در رینگ صادراتی شرکت‌های توسعه کروس انرژی، قیر و عایق جنت‌آباد، آذر دوام یول و بام گام عایق ارومیه موفق به فروش انواع قیر به قیمت‌های مختلف در بورس کالا شدند. همه این محصولات به‌صورت نقد و بین 549 تا 600 دلار به فروش رسیدند. در تالار فلزات هم دیروز شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان موفق به فروش انواع ورق گرم، سرد و گالوانیزه شد. از دیگر محصولاتی که دیروز در بورس کالا مورد مبادله قرار گرفت می‌توان به آیزوریسایکل و پلی‌پروپیلن اشاره کرد که در رینگ نفت و پتروشیمی فروخته شد.

 

کد خبر 221313

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز