فرزند امام موسی صدر درحاشیۀ نشست «امام موسی صدر و چشم انداز مقاومت» دربارۀ مسئلۀ پیگیری سرنوشت امام موسی صدر گفت: علی رغم جنگ روانی و عملی نشدن وعده ها همچنان امیدوار و پیگیر هستیم.

به گزارش روابط عمومی مؤسسۀ فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر، چهارمین نشست اندیشه و عمل مؤسسۀ امام موسی صدر با عنوان «امام موسی صدر و چشم انداز مقاومت» با سخنرانی دکتر طلال عتریسی، مدیر مرکز منطقه ای و مطالعات سیاسی و اجتماعی دانشگاه لبنان برگزار شد.

در انتهای این نشست، سؤالاتی دربارۀ آخرین روند پیگیری سرنوشت امام موسی صدر مطرح شد که حورا صدر، مدیر موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر به آنها پاسخ داد.

وی گفت: متاسفانه این سوال دردناکی است که ما بیشتر از همه این سوال را داریم. بعد از تحولات لیبی امیدوار شدیم که سریع‌تر از قبل به اطلاعات و اخبار دقیق دست پیدا می‌کنیم. همچنان امیدوار هستیم اما وضعیتی که انتظار داشتیم و امیدواری‌ای که بعد از تشکیل کمیته پیگیری در لبنان به وجود آمد، محقق نشد.

فرزند امام موسی صدر افزود: ما همچنان پیگیر هستیم اما جنگ رروانی هم همچنان ادامه دارد و مکرر از قول مسئولان لیبی و مقامات فلسطینی خبرهایی نقل می‌شود که با قاطعیت می‌گوییم هیچ کدام این حرف‌ها بر اساس منبع مستند نیست و بر مبنا شایعات است. امیدواریم هر چه زودتر به نتیجه برسیم.‌

کد خبر 220898

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز