همشهری آنلاین: چهارمین جلسه از سلسله جلسات اندیشه و عمل، روز چهارشنبه، ۵ تیر ۱۳۹۲ با حضور طلال عتریسی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی مؤسسۀ فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر، دکتر طلال عتریسی، مدیر مرکزمنطقه ای و مطالعات سیاسی و اجتماعی دانشگاه لبنان و کارشناس ارشد مسائل لبنان با حضور در مؤسسۀ فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر، دربارۀ «امام موسی صدر و چشم‌انداز مقاومت» سخن خواهد گفت.

این نشست که چهارمین نشست از سلسله جلسات «اندیشه و عمل» است از ساعت 17 برگزار می‌شود و حضور در آن برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

پیش از این نشست‌های اندیشه و عمل مؤسسه با موضوعاتی همچون «اندیشۀ تفسیری امام موسی صدر»، «اقتصاد از نگاه امام موسی صدر» و «جایگاه زن در اندیشه و عمل امام موسی صدر» برگزار شده بود.

نشست‌های «اندیشه و عمل» مؤسسۀ امام موسی صدر به صورت ماهانه و با موضوعات مختلفی همچون «امام موسی صدر و تبلیغ»، «نقش امام صدر در تداوم جنبش احیای فکر دینی»، «نخبگان فکری و نخبگان عملی»، «نوآوری‌های امام صدر تفسیر» و «امام صدر و نهادسازی» ادامه خواهد داشت.

علاقه مندان برای شرکت در این نشست می توانند به مؤسسۀ امام موسی صدر به آدرس تهران، میدان هفت تیر، بالاتر از مسجد الجواد، کوچۀ شهید عبدالکریم شریعتی، پلاک 10، واحد 2، مراجعه کنند.

کد خبر 220332

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دین و اندیشه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز