همشهری آنلاین: رئس جمهور در پاسخ به این سؤال که دوره ریاست جمهوری شما رو به پایان رسیده است چه صحبتی با ملت ایران دارید، اظهار داشت: در این رابطه برنامه‌هایی دارم که انشاءالله خواهم گفت.

محمود احمدی‌نژاد

محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور که امشب در مراسم گرامیداشت شهادت آیت‌الله بهشتی و 72 تن از یارانش در ساختمان یادمان شهدای 7 تیر حضور یافته بود، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس در پاسخ به این سؤال که در روزهای پایانی دوره ریاست جمهوری شما قرار داریم، چه صحبتی با ملت ایران دارید، اظهار داشت: در این رابطه برنامه‌هایی دارم که انشاءالله خواهم گفت.

وی همچنین در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگار فارس مبنی بر اینکه پیام این مراسم چیست؟، اظهار داشت: پیام برگزاری مراسم این عزیزان و حضور اقشار مختلف مردم در آن بعد از 32 سال از شهادت آنها، روشن است.

دومین شب از مراسم بزرگداشت شهید بهشتی و 72 تن از یارانش در ساختمان یادمان شهدای هفتم تیر واقع در سرچشمه تهران در حال برگزاری است که محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور کشورمان در آن شرکت کرد.

در این مراسم مسئولان کشوری و لشکری و همچنین خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و عموم ملت ایران حضور دارند.

دیشب نیز در همین زمان و مکان مراسمی به همین مناسبت برگزار شد.

شهید بهشتی و یارانش در شامگاه هفتم تیر 1360 بر اثر انفجار بمب در مرکز حزب جمهوری اسلامی که توسط منافقین جاسازی شده بود، به شهادت رسیدند.

کد خبر 220667
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز