همشهری آنلاین: عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، با بیان اینکه عمر سیاسی احمدی‌نژاد به اتمام رسید، گفت: اطرافیان نزدیک ایشان هم دلخوشی ندارند.

جعفرزاده

غلامعلی جعفر‌زاده ایمن‌آبادی ، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه به چه دلیل عمر سیاسی احمدی‌نژاد زودتر از عمر اجرایی ایشان به پایان رسید، تصریح کرد: احمدی‌نژاد در اندازه ریاست‌جمهوری نبود اگر چه نیت بدی نداشت اما کت ریاست جمهوری را نباید به تن هر کسی بپو‌شاند بلکه هر کس باید در جای خود باشد.

به گزارش همشهری آنلاین، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با  خبرگزاری خانه ملت، ادامه داد: بزرگ‌ترین جایگاه احمدی‌نژاد شهرداری تهران بود و ایشان از ابتدا در اندازه جایگاه ریاست‌جمهوری نبود و بر این اساس ضعف رئیس‌جمهور تاثیرگذار بر مشکلات کشور است چون فشارها بر رئیس‌جمهور زیاد است و باید تیمی حدود ۲۰ وزیر و ۳۱ استاندار را هدایت کند، تحمل فشارها و موج‌ها را داشته باشد اما آقای احمدی‌نژاد به این پختگی نرسیده بود.

احمدی‌نژاد در آینده سیاسی کشور جایی ندارد

وی درباره آینده سیاسی کشور احمدی‌نژاد در کشور پس از پایان ریاست جمهوری، گفت: به نظرم احمدی‌‌نژاد دیگر تمام شد و حتی اطرافیان نزدیک ایشان هم دلخوشی ندارند به گونه‌ای که آقای مشایی گله می‌کند که احمدی‌نژاد با تعریف‌های بیش از حد از من، وضعیت مرا بد کرد.

جعفر‌زاده تاکید کرد: این حرف امروز و دیروز نیست آقای احمدی نژاد نتوانست بر خود و سیستم و مجموعه خود مدیریت کند و اگر ایشان با الفبای سیاسی آشنا بود این اتفاق نمی‌افتاد، مثلا نباید دست یک نفر را می گرفت و برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری به وزارت کشور می برد.

جعفر‌زاده تاکید کرد: تجربه‌ی احمدی‌نژاد در کشور باعث شد که مردم در انتخابات بسیار وسواسی عمل کنند و دوست نداشتند فردی مانند احمدی‌نژاد دوباره روی کار آید که هر‌جا کم می‌آورد وارد دعوا می‌شود . مردم آرامش می‌خواستند و اینکه شعار اعتدال رای آورد از خیلی وقت پیش قابل برآورد بود.

جعفر‌زاده ادامه داد: اینکه رئیس جمهور ساعت‌ها جلسه بگذارد اما نتیجه‌ای نداشته باشد یا اینکه مثلا نون و پنیر بخورد، این بازی کردن با شعور مردم است زیرا معتقدم رئیس‌جمهور باید امکانات برایش فراهم شود تا وقتی برای ۸۰ میلیون تصمیم می‌گیرد در عسر و حرج نباشد.

 

کد خبر 220795
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز