همشهری آنلاین: احمدی‌نژاد در گفت‌وگو با شبکه راشاتودی تاکید کرد که روحانی رئیس جمهور منتخب مردم و مورد احترام همه است و در کارش موفق خواهد بود.

فارس نوشت: محمود احمدی نژاد که در مسکو به سر می‌برد در گفت‌وگوی اختصاصی با شبکه راشا تودی گفت: روحانی رئیس جمهور منتخب مردم و مورد احترام همه است و در اداره امور موفق خواهد بود.

رئیس جمهور در درباره اوضاع اقتصادی و اجتماعی ایران تاکید کرد که شاخص‌های توسعه انسانی و اقتصادی در ایران در حال افزایش است.

وی افزود: علیرغم تحریم‌های اقتصادی و تجاری غرب علیه ملت ایران، ما پیشرفت خوبی داشته‌ایم.

احمدی‌نژاد همچنین گفت: هیچ کس نمی‌تواند فرهنگ ایران باستان را که مبتنی بر صلح و دوستی است منزوی کند. ایران در بین ملت‌ها محبوب است و منزوی کردن چنین ملتی غیرممکن است.

احمدی نژاد تاکید کرد که ایران طرفدار گفت‌وگو است اما گفت‌وگویی که در شرایط برابر و با احترام متقابل انجام شود.

وی درباره انقلاب‌های کشورهای عربی منطقه گفت: به نظر من انقلاب‌های کشورهای عربی مدیریت شده بودند.

احمدی‌نژاد در پاسخ به سوالی درباره اوضاع داخلی سوریه با اشاره به اینکه اسرائیل و سوریه دو موضوع به هم مرتبط هستند گفت: کشورهای غربی نمی‌خواهند بحران سوریه پایان یابد. به عقیده من ادامه بحران و جنگ داخلی در سوریه به نفع آنها و رژیم صهیونیستی است و هدف بعدی آنها کشاندن بحران به کشورهای همسایه سوریه از جمله عراق و لبنان و ساختن یک خاورمیانه جدید است.

رئیس جمهوری کشورمان درباره مساله سلاح‌های هسته‌ای به شبکه راشا تودی گفت: ما نیازی به بمب اتم و سلاح هسته‌ای نداریم. این رژیم‌های جعلی مانند اسرائیل هستند که نیاز به بمب اتم دارند، آنهایی که می‌ترسند.

کد خبر 221398
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز