گروه حوادث: سارق جوان که با سوراخ کردن دیوار مغازه، دست به سرقت از آنجا زده بود هنگام فرار هدف اصابت گلوله پلیس قرار گرفت و به کمارفت.

ساعت 5صبح دیروز وقتی تلفن همراه صاحب مغازه صنایع‌دستی به صدا درآمد، وی از خواب پرید و متوجه شد که زنگ هشدار موبایلش، به‌خاطر به‌کارافتادن سیستم دزدگیر مغازه‌اش است و این یعنی در مغازه‌اش اتفاقی افتاده است.مرد جوان وحشت زده با پلیس تماس گرفت و بلافاصله راهی مغازه‌اش شد تا ببیند چه اتفاقی افتاده است.

همزمان با حضور او و مأموران مشخص شد که سارقی وارد مغازه شده و دست به سرقت زده است. مأموران در بررسی‌های اولیه متوجه سوراخی در دیوار مغازه شدند که نشان می‌داد سارق با ورود به خانه متروکه‌ای که پشت مغازه بوده، اقدام به سوراخ کردن دیوار کرده و از این طریق دست به سرقت از آنجا زده است و بعد از به صدا درآمدن آژیر خطر نیز آن را قطع کرده و با سرقت مقداری ظروف نقره، پا به فرار گذاشته است.

ماموران که حدس می‌زدند مرد سارق در همان حوالی باشد، ساختمان متروکه را محاصره کردند و متوجه شدند که سارق پشت یک دیوار پنهان شده و مقداری لوازم مسروقه همراهش است. آنها به طرف دیوار رفتند اما مرد سارق پا به فرار گذاشت و بدون توجه به اخطار پلیس از دیوار بالا رفت. مأموران پای او را نشانه گرفتند تا مانع فرارش شوند و همزمان با شلیک گلوله، دزد جوان پایش سرخورد و به پایین سقوط کرد و همین مسئله باعث شد که گلوله شلیک شده به سر وی اصابت کند. بعد از این حادثه او نقش برزمین شد و برای مداوا به بیمارستان انتقال یافت. بررسی‌ها حکایت از این دارد که سارق جوان به‌دلیل اصابت گلوله به سرش، به‌کما‌رفته و تلاش پزشکان برای نجات جان او ادامه دارد.

 

کد خبر 220376
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز