همشهری آنلاین: رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم آسیب شناسی جبهه اصولگرایی گفت: اصولگرایان باید به آسیب شناسی خود پرداخته و با تفاسیر غلط مسئولیت گریزی نکنند و بیهوده در هر صحنه‌ای خود را پیروز وانمود نکنند که مردم ما را فرصت طلب سیاسی قلمداد نکنند.

مهر نوشت: در ادامه جلسه یکشنبه دوم تیر ماه مجلس شورای اسلامی کاظم جلالی نماینده مردم شاهرود با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری گفت: در این انتخابات پیروز اصلی رهبری و مردم بودند، نقش رهبری معظم انقلاب در اعلام سال حماسه سیاسی و موضع گیری‌های مدبرانه و حکیمانه ایشان حماسه ملت ایران را محقق ساخت.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران در این انتخابات رویکرد عقلانیت و اعتدال را انتخاب کرد توضیح داد: این به معنای برگزیدن اسلام اصیل و دوری گزیدن از تک روی و راست روی افراطی و فرصت مغتنمی است تا رویکردهای متحجرانه از اسلام، همچنین رویکردهای انتقادی و لیبرالی به کنج انزوا رانده شود.

نماینده مردم شاهرود با تبریک به منتخب ملت ایران برای ایشان آرزوی موفقیت کرد و گفت: ایشان فرزند و برخاسته از مجلس و یار امام(ره) و رهبری و شخصیتی کار آزموده است و امید است در دوره ریاست جمهوری ایشان شاهد تقویت روابط قوای سه گانه خصوصا قوای مقننه و مجریه باشیم.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: چالش‌های پیش رو نیز کم نیست و نباید غافل ماند، نباید عده‌‍ای مجددا این پیروزی ملت ایران را با تفاسیر التقاطی و دل به خواهی از مسیر صیانت از انقلاب اسلامی، نظام و رهبری خارج نمایند و زمینه اقدامات افراطی چپ روانه را فراهم کنند، یعنی همان مسیری که منجر به ظهور رویکرد راست افراطی در جامعه ما شد و آن شد که شد.

جلالی با تاکید بر لزوم آسیب شناسی جبهه اصولگرایی گفت: اصولگرایان باید به آسیب شناسی خود پرداخته و با تفاسیر غلط مسئولیت گریزی نکنند و بیهوده در هر صحنه‌ای خود را پیروز وانمود نکنند که مردم ما را فرصت طلب سیاسی قلمداد نکنند. باید مسئولیت قصورها و تقصیرهای خود را شجاعانه بپذیریم و رویکرد عوامانه ماست مالی کردن را بر پدیده‌های سیاسی وارد نکنیم که در این باب سخن بسیار است.

وی ادامه داد: امروز مردم از فرط مشکلات زیادی خصوصا بیکاری و تورم سخت در فشارند.

جلالی تاکید کرد: رویکرد دولت جدید باید بر اساس همان کلید تدبیر وعده داده شده برای حل و فصل مشکلات اصلی مردم باشد. بدانید مطالبات مردم جدی است و مردم از وعده وعیدها و افزون شدن مشکلات خود به ستوه آمده‌اند.

نماینده مردم شاهرود ادامه داد: باید این دوران را همه باید این دوران را به فصل جدید از کار و کوشش و تلاش برای کاهش مشکلات مردم تبدیل نماییم.

کد خبر 220028
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز