همشهری آنلاین: نماینده اصولگرای مجلس با بیان اینکه تشکیل حزب فراگیر مستلزم اجماع اصولگریان است٬ گفت: در فضای تشتت آرا تشکیل حزب فراگیر غیر ممکن است.

حسین نجابت ٬ با اشاره به پیشنهاد تشکیل حزب فراگیر اصولگرایی گفت: تشتت آرا در جریان اصولگرایی مانع بزرگی در تشکیل حزب فراگیر است.

به گزارش همشهری آنلاین ، نماینده مردم تهران٬ ری٬ شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو به خبرگزاری خانه ملت٬ تصریح کرد: تشکیل حزب فراگیر مستلزم اجماع اصولگریان است که در شرایط کنونی با گستردگی این جریان تشکیل حزب فراگیر اصولگرایی بعید به نظر می‌رسد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس٬ افزود: در جریان اصولگرایی طیف‌های مختلفی وجود دارد که جمع‌آوری آنها زیر یک سقف و چتر با عنوان حزب فراگیر سخت است

نماینده اصولگرای مجلس نهم٬ با اشاره به محوریت قرارگرفتن شخص در حزب فراگیر اصولگرایی٬ تصریح کرد: اگر بنا به تشکیل حزب فراگیر باشد باید کارهای کارشناسی گسترده صورت گیرد و با بررسی‌ها مناسب فردی به عنوان لیدر در این جریان مشخص شود که سایر اصولگرایان از وی تبعیت کنند.

"حزب فراگیر اصولگرایی" واژه ای که باید بر آن تأمل کرد

غلامعلی حدادعادل نیز در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، درباره  احتمال تشکیل حزب فراگیر اصولگرایی از قول خود در همایش نکوداشت "مرد تقوا و تدبیر"، گفت: چنین حرفی نزدم، بلکه گفتم یک تحول در جریان اصولگرایی مورد بحث است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، با اعلام اینکه از تصمیمی که درباره تشکیل حزب فراگیر اصولگرایی گرفته شده اطلاعی ندارم، افزود:‌ عده‌ای از ضرورت یک تحول در میان اصولگرایان صحبت می‌کنند، اما این تحول به چه شکل و صورت باشد، مشخص نیست.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی‌بر اینکه آیا شما خودتان قبول می‌کنید که یکی از محورهای حزب فراگیر باشید، تصریح کرد:‌ خود حزب فراگیر، اصطلاحی است که باید در آن تأمل کرد، اما در کل اصل این موضوع مسلم نشده است.

حدادعادل درباره  آینده سیاسی خود و امکان حضور دوباره در مجلس شورای اسلامی، گفت: من از آینده خبر ندارم اما فکر کنم که مثل گذشته خواهد بود.

نماینده اصولگرای مجلس نهم، درباره "تقاضایش برای فراموش‌ کردن او"، افزود: منظور من از این عبارت این بود که دوستان بر شخص من تکیه نکرده و مسئله را شخصی نپندارند.

 

 

کد خبر 223378
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز