همشهری آنلاین: دکتر محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهوری اسلامی ایران از ایرانیان خارج از کشور به عنوان سفیران انقلاب و سفیران فرهنگ غنی ایرانی نام برد.

به گزارش ایرنا، احمدی نژاد ظهر دوشنبه 24 اردیبهشت در دیدار با کارکنان سفارت جمهوری اسلامی ایران و سایر سازمانها و ارگانهای ایرانی در امارات با تاکید بر اهمیت کار نهادهای ایرانی در امارات باتوجه به شرایط منطقه و تلاش دشمنان برای آسیب رساندن به روابط دو کشور خاطرنشان کرد: شما امروز نماینده یک حرکت، تحول و انقلاب هستید.

احمدی نژاد افزود: انقلاب اسلامی ایران پیام انبیاء الهی در عصر حاضر برای همه بشریت است و در متن این پیام صلح و دوستی و عشق و علاقه به ملت‌ها نهفته است.

رییس‌جمهور افزود: جمهوری اسلامی ایران خواهان صلح و دوستی برای همه ملت‌ها است و شما امروز نماینده ملتی هستید که در طول تاریخ پرچمدار یک فرهنگ و تمدن متعالی و مسئولیت شما بسیار سنگین است.

رییس‌جمهور خطاب به نمایندگان و کارکنان سازمان‌ها و ارگان‌های ایرانی امارات توصیه کرد: همه نهادهای ایران باید با هم هماهنگ باشند و درجهت تحکیم روابط با برادران اماراتی از هیچ کوششی مضایقه نکنند و حل و فصل مسایل و مشکلات ایرانیان را در راس برنامه‌های خود قرار دهند و ارتباطات خود با ایرانیان مقیم را گسترش دهند.

رییس‌جمهور در ادامه از کارکنان و مسوولان نهادهای ایرانی در امارات به خاطر به‌عهده گرفتن این مسوولیت سنگین و همچنین خانواده‌های آنان قدردانی کرد.

رییس‌جمهور پس از دیدار با کارکنان و مسوولان نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در سفارت جمهوری اسلامی ایران در ابوظبی به سفر دو روزه خود به امارات خاتمه داد و عازم مسقط شد.

کد خبر 21990

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز