جمعه ۳۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۰
۰ نفر

گروه اجتماعی: براساس مصوبه جلسه881 شورای‌عالی آموزش و پرورش، همه مکاتبات، مذاکرات، اسناد، مهر و تابلوی مدارس براساس عناوین جدید باید اصلاح شود.

تابلو

اجرای این مصوبه برای مدارس به‌ویژه مدارس دولتی عادی بار مالی سنگینی به‌دنبال دارد. همشهری در گزارش‌هایی این نکته را گوشزد کرد که باید محل تأمین بار مالی این مصوبه نیز مشخص شود و نباید این هزینه‌ها به مدارس و مردم تحمیل شود. اکنون معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش مدعی شده که «تغییر تابلوی مدارس هزینه زیادی ندارد.»ابراهیم سحرخیز به فارس گفت:

«تابلوی اکثر مدارس، آهنی است و به‌راحتی می‌توان آن را رنگ کرد و با خط زیبا، نام مدارس را تغییر داد.» با توجه به اجبار مدارس به اجرای مصوبه شورای‌عالی آموزش و پرورش، حتی مدارس هیأت امنایی که از مردم برای تحصیل فرزندانشان شهریه دریافت می‌کنند هم این دستور را به آن نحوی که معاون وزیر اعلام کرد، انجام نمی‌دهند؛ چه برسد به مدارس عادی دولتی که از یک سال پیش سرانه دولتی به حسابشان واریز نشده است.برای نمونه، تابلوی جدید یکی از مدارس هیأت امنایی در یکی از مناطق شمالی تهران به تصویر کشیده شده است، آیا این تابلوها شایسته مدارس پایتخت کشورمان است؟

کد خبر 219765
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز