مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۱۲:۳۵
۰ نفر

گروه اقتصادی: مدیر طرح جایگزینی خودروهای فرسوده ایران خودرو اولویت‌های ایران خودرو جهت مراجعه مالکان خودروهای فرسوده برای تحویل خودروهای ثبت نامی را اعلام کرد.

به گزارش ستاد خبری ایران خودرو؛ رضا تقی‌زاده، گفت: تنها متقاضیانی می‌توانند به بانک و مراکز اسقاط مراجعه کنند که جزء اولویت‌های اعلام شده و معتبر باشند.

وی بر رعایت ضوابط اعلام شده از سوی متقاضیان تاکید کرد و گفت: متقاضیان خودروی «روآ» تا پایان اولویت 12 و نیز آن دسته از متقاضیان اولویت سیزده که فرم تاییدیه شماره یک را از بانک دریافت کرده باشند، می‌توانند خودرو خود را تحویل بگیرند.

مدیرطرح جایگزینی خودروهای فرسوده ایران خودرو افزود: متقاضیان خودروهای «سمند و باردو» تا پایان اولویت 13 و همچنین متقاضیان خودرو 405 تا پایان اولویت 19 می توانند نسبت به دریافت خودرو خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تبدیل خودرو به خودروی دیگر تنها در اولویت‌های اعلام شده فوق آزاد است، از متقاضیانی که حائز شرایط اعلام شده نیستند خواست از مراجعه به نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو و سازمان فروش خودداری کنند.

همچنین هرگونه ثبت نام جدید قبل از ابلاغ رسمی آیین‌نامه هیئت وزیران در سال 86 خلاف قانون بوده و ثبت نام از متقاضیان وجاهت قانونی ندارد.

کد خبر 21819

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز