همشهری آنلاین: کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: یارانه‌ها را به 110 هزار تومان افزایش خواهم داد.

فارس نوشت: محسن رضایی در ادامه سخنرانی خود در جمع مردم سوسنگرد با بیان اینکه بالا بردن ارزش ریال یک پشتوانه بزرگ ملی است، گفت: بازارچه‌های مرزی را گسترش می‌دهم تا با صادرات محصولات، دلار و یورو وارد کشور شود؛ وقتی پول بین‌المللی وارد شود، ارزش ریال سقوط نمی‌کند و ارتقا می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه سهام عدالت را آزاد می‌کنم، ادامه داد: به کشاورزان یارانه سبز می‌دهم، یارانه‌ها را به 110 هزار تومان افزایش و 22 میلیون تومان بابت تهیه جهیزیه به زوج‌های جوان می‌دهم.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: در صنعت نفت اولویت استخدام باید با جوانان منطقه باشد تا درآمد داشته باشند.

رضایی با بیان اینکه در مناظرات انتخاباتی یک بداخلاقیاتی شکل گرفت، عنوان کرد: در مناظرات با وجود اینکه که دوبار به من توهین شد، اما دچار بداخلاقی ‌نشدم و حال جواب آنها را می‌دهم.

وی ابراز داشت: من در زندگی سیاسیم هیچگاه به سمت تحجر و غرب‌زدگی نرفته‌ام و بین این دو حرکت کرده‌ام، در زمان امام خمینی(ره) پشت سر بنیانگذار کبیر انقلاب بودم و حال نیز با مقام معظم رهبری حرکت می‌کنم.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خصوص کابینه دولت خود نیز بیان داشت: از همه اقوام ایرانی در کابینه‌ام استفاده می‌کنم؛ از تعدادی از اقوام در مناظراتم سخن گفتم و حال از اقوام تالشی، ترکمن، عرب و بختیاری نام می‌برم.

رضایی با بیان اینکه به دنبال جهاد بزرگ اقتصادی هستیم، متذکر شد: خودتان را آماده پیروزی‌های بزرگ کنید، امسال فتحالمبین و خیبر در صحنه اقتصاد شکل می‌گیرد.

وی اضافه کرد: خوزستان آب، زمین، نفت، باد و جوانان باسواد دارد که با آن این سرزمین را به یک بهشت نمونه در کشور و منطقه تبدیل می‌کنیم.

کد خبر 217793
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز