همشهری آنلاین: وزیر آموزش و پرورش گفت: استیضاح فرصتی برای تبیین عملکرد ماه‌های اخیر است.

محمود فرشیدی در گفتگو با فارس درباره عملکرد وزارت آموزش و پرورش در ماه‌های اخیر و مسئله طرح استیضاح از سوی نمایندگان مجلس گفت: در ماه‌های اخیر اقدامات بسیار خوبی در آموزش و پرورش انجام شده است و استیضاح فرصت بسیار خوبی برای تبیین و تشریح این اقدامات در صحن علنی مجلس است.

وی در ادامه در باره تلاش فراکسیون‌های مختلف برای استیضاح وی اظهار داشت: من یک فرهنگی هستم با مسائل این چنینی کاری ندارم.

فرشیدی در بخش دیگری از گفتگوی خود درباره اقدامات انجام شده در خصوص بهبود وضعیت معیشتی فرهنگیان گفت: افزایش حقوق معلمان از روز معلم محاسبه شده است و در سال جاری افزایش حقوق معلمان نسبت به دیگر کارمندان بیشتر بوده است تا فاصله موجود کم شود. ما در تلاش هستیم این روند ادامه یابد و وضعیت معیشتی معلمان بهبود یابد.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه اظهار کرد: در عرصه‌های بهداشت و درمان در تلاش هستیم تا 12 درمانگاه ویژه فرهنگیان در نقاط مختلف را به بیمارستان تبدیل کنیم.

وی همچنین افزود: در بخش مسکن فرهنگیان نیز قراردادی با وزارت مسکن منعقد کرده‌ایم و به تدریج مشکل مسکن فرهنگیان نیز در کشور با اجرایی شدن این قرارداد حل می‌شود.

کد خبر 21738

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز