همشهری آنلاین: ولایتی پس از شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) لبیک خود را نسبت به فرمایشات امروز مقام معظم رهبری اعلام کرد.

تسنیم نوشت: علی‌اکبر ولایتی کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری و عضو ائتلاف پیشرفت، پس از حضور در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)، به منظور ضبط برنامه‌های مختلف در رسانه ملی در سازمان صداو سیما حضور یافت.

وی در بدو ورود به سازمان صدا و سیما در جمع خبرنگاران با اشاره به فرمایشات امروز مقام معظم رهبری اظهار داشت: مقام معظم رهبری در بیانات خود در حرم مطهر توصیه‌ها و رهنمودهای ارزشمندی را به کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری ارائه فرمودند که بنده به عنوان یکی از این نامزدها لبیک خود را نسبت به فرمایشات معظم‌له اعلام می‌دارم و با کمال افتخار و تواضع متعهد می‌شوم در راستای توصیه‌ها و فرمایشات معظم‌له در صورت جلب اعتماد مردم گام بردارم.

وی افزود: باید از سیاه‌نمایی پرهیز کرد و با توجه به اولویت‌های اقتصادی در جهت رفع مشکلات معیشتی و ایجاد ساختارهای لازم برای بهبود وضعیت اقتصادی جامعه که مورد توجه مقام معظم رهبری بوده است، تلاش کرد و من نیز در دولت متمم در این زمینه برنامه‌ریزی خواهم داشت.

کد خبر 217372
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز