همشهری آنلاین: به همت کانون اندیشه جوان در آستانه پنجاهمین سالروز شروع نهضت انقلاب اسلامی نشست «انقلاب اسلامی و فضای مجازی» شنبه 11 خرداد ماه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، در آستانه پنجاهمین سالروز شروع نهضت انقلاب اسلامی نشست «انقلاب اسلامی و فضای مجازی» توسط کانون اندیشه جوان و مجمع فعالان فضای مجازی انقلاب اسلامی با همکاری انجمن اسلامی (فرا) دانشجویان مستقل دانشگاه تهران در دانشکده فنی دانشگاه تهران روز‌ شنبه 11 خردادماه از ساعت 15 برگزار می شود.

در این نشست که با میزگرد و سخنرانی شروع به کار خواهد کرد، حسن رحیم پور ازغدی با محور جهاد حقیقی در عرصه فضای مجازی به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

در بخش میزگرد نیز موضوع صورتهای مواجهه با ساحات و ابعاد انقلاب اسلامی و فضای مجازی توسط کارشناسان و صاحب‌نظران این حوزه مورد بررسی و تدقیق قرار خواهد گرفت.

از علاقه مندان دعوت می شود جهت حضور در این نشست ساعت 15 در دانشکده حقوق دانشگاه تهران، سالن شیخ مرتضی انصاری حضور به هم رسانند.

علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با واحد همایش‌ها و نشست‌های کانون اندیشه‌ جوان به شماره‌ 88960536 و 88989893 داخلی 105 تماس حاصل کنند.

کد خبر 216537
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز