همشهری آنلاین: با وجود تلاش‌ها برای کاستن از میزان خودکشی در میان سربازان ارتش امریکا، این پدیده همچنان روز به افزایش است.

آمریکا

به گزارش پرس تی‌ وی،بر اساس یک گزارش جدید، ثبت ۱۶۱ مورد خودکشی بالقوه در سال ۲۰۱۳ در واقع به معنی یک مورد خودکشی در هر ۱۸ ساعت بین نظامیان ارتش امریکا، سربازان ذخیره و اعضای گارد ملی این کشور است.

در این گزارش آمده است وزارت دفاع امریکا با هدف کاهش میزان خودکشی، طرح‌ها را به اجرا درآورده است.

با این حال، تحلیل‌گران بر این باورند با بازگشت شمار بیشتری از نظامیان از جنگ افغانستان، میزان خودکشی در میان اعضای ارتش امریکا حتا افزایش خواهد یافت.

این در حالی است که در سال ۲۰۱۲ هر ۱۷ ساعت یک نظامی امریکایی خودکشی می‌کرد که مجموع نظامیانی که خودکشی کردند بیشتر از سربازانی بود که در جنگ کشته شدند.

کارشناسان می‌گویند مواجه با دورنمای خدمت در جنگی که هرگز پایانی نخواهد داشت برای نظامیان امریکا بسیار دشوار به نظر می‌رسد.

پزشکان ارتش امریکا نیز برای ایجاد تغییر در این روند، در حال انجام تحقیق درباره تاثیر صدمات ناشی از ضربه مغزی بر افزایش خطر خودکشی در میان نظامیان امریکایی هستند.

بیش از ۵۰ تن از نمایندگان کنگره امریکا ماه مارس رسما از چاگ هیگل، وزیر دفاع این کشور خواستند درباره تاتثر صدمات ناشی از ضربه مغزی بر افزایش خطر خودکشی نظامیان امریکایی تحقیق کند.

کد خبر 216445
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز