همشهری آنلاین: عضو هیئت رئیسه فراکسیون رهروان ولایت مجلس گفت: بین ۷۰ تا ۸۰ درصد اعضای فراکسیون رهروان ولایت مجلس از حامیان قالیباف هستند و اعضای ستاد حامیان قالیباف که مختص نمایندگان است هر هفته با وی جلسه دارد.

محمد باقر قالیباف

کمال‌الدین پیرموذن نماینده مردم اردبیل و عضو شورای هیئت رئیسه فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه حدود 70 تا 80 درصد اعضای فراکسیون رهروان ولایت از حامیان آقای قالیباف هستند، گفت: تعاملاتی که بنده با همه نمایندگان عضو فراکسیون رهروان ولایت و برخی از اعضای فراکسیون اصولگرایان و همچنین نمایندگان مستقل مجلس داشته‌ام، دیدم که بیشتر آنها با عنایت به اینکه کشور نیازمند یک مدیر همه‌جانبه‌نگر و استراتژیک است، نظرشان معطوف به قالیباف است.

وی ادامه داد: قالیباف کارنامه‌ای درخشان در شهرداری تهران داشته و لاریجانی نیز در مراسم افتتاح بزرگراه امام علی (ع) گفت که آقای قالیباف دنبال رای حلال است و عقلانیت و همت ملاک عمل اوست. البته بنده به عنوان فردی که زمانی شهردار بودم، معتقدم که کار احداث بزرگراه امام علی (ع) بسیار اقدام مشکلی بود.

نماینده مردم اردبیل گفت: اگر قالیباف با اقبال عمومی مواجه شد، با نزدیک شدن پیش‌از‌پیش به حضرت آقا و بها دادن به خرد جمعی، مدیریتی که در تهران داشت را در سطح کشور اجرا کند.

وی افزود: شورای راهبردی قالیباف یک ستاد است که مختص نمایندگان مجلس ایجاد شده و هر هفته با وی جلسه‌ دارد.

پیرموذن افزود:‌ رئیس این ستاد آقای حیدرپور نماینده شهررضا است و در جلسات این ستاد از 20 تا 83 نمایندگان مجلس حضور پیدا می‌کنند که البته تعداد این افراد همچنان رو به افزایش است.

کد خبر 216192
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز