همشهری آنلاین: با آنکه اصفهان شهر موسیقی است اما اجرای کنسرت در آن چندان رواج ندارد و چند کنسرتی هم که در طول سال برگزار می‌شود یا در تالار رودکی ملک‌شهر یا در شهرستان‌های اطراف اصفهان از جمله شاهین‌شهر و نجف‌آباد برگزار می‌شود؛ همان‌گونه که کنسرت سراج در شاهین‌شهر و فلاحی در نجف آباد برگزار شد و ر

کنسرت پاپ

معمولا برگزارکنندگان چنین رویدادهایی بعد از کنسرت، از نبود سالن مناسب گلایه می‌کنند.

تهیه کننده کنسرت مازیار فلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، در مورد روند یک ساله گرفتن مجوز در اصفهان گفت: به دلیل حجم زیاد برنامه‌های گروه مازیار فلاحی و همچنین متناسب بودن ایام با ایام عزاداری کنسرت به تعویق افتاد و خوشبختانه با حمایت استانداری اصفهان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان در روزهای 2 و 3خرداد ماه مجوز صادر شد.

محمد مرشدی بیان کرد: تبلیغات در همان روزهای اول گرفتن مجوز آغاز شد و با حجم زیاد مخاطبان روبرو شدیم که در روز سوم تبلیغات، کل بلیط ها به فروش رفت و خیلی از مردم پشت درهای بسته جا ماندند و صندلی به اندازه این حجم بالا نبود.

وی در مورد نظم و ترتیب بسیار بالای کنسرت توضیح داد: یکی از بهترین کنسرت ها را در چند دهه اخیر در اصفهان شاهد بودیم که تقابل چند طرفه مسؤولین ،مخاطبان و گروه اجرایی مازیار فلاحی بود که میزان رضایت مندی را از همه طرف شاهد بودیم.

مرشدی عامل اصلی انتخاب سالن شیخ بهایی نجف آباد را نبود سالن استاندارد کنسرت در شهر اصفهان بیان کرد و گفت: سالن تازه تاسیس شیخ بهایی نجف آباد از همه لحاظ استانداردهای لازمه را داشت و نبود سالن استاندارد کنسرت در شهر اصفهان ما را به این انتخاب مصمم‌تر کرد که خوشبختانه وضیعت بهتری در خروج مهمانان از سالن داشتیم ومزاحمت‌های محیطی را کاهش دادیم.

به گزارش ایسنا کنسرت مازیار فلاحی در روزهای 2و 3 خردادماه در سالن شیخ بهایی نجف آباد با تهیه کنندگی محمد مرشدی برگزار شد.

کد خبر 216168
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز