همشهری آنلاین: حامد زمانی خواننده پاپ در نخستین نشست خبری خود از انتشار آلبوم موسیقی «حضرت ماه» خبر داد و گفت: در این کنسرت به میان جانبازانی که میهمان ویژه این کنسرت هستند،‌ خواهم رفت و در کنار آن‌ها «آخرین قدم » را اجرا می‌کنم.

کنسرت حامد زمانی دوم خرداد در برج میلاد برگزار می شود

به گزارش خبرنگار موسیقی فارس، نشست خبری نخستین کنسرت «حامد زمانی» خواننده موسیقی پاپ صبح روز سه شنبه با حضور اهالی رسانه در خبرگزاری نسیم برگزار شد.

آلبوم موسیقی «حضرت ماه» به زودی منتشر می‌شود

حامد زمانی در این نشست اظهار داشت: آلبوم موسیقی «حضرت ماه» به زودی آماده می‌شود. این آلبوم شامل 14 قطعه است که 12 ترک آن را در کنسرت دوم خرداد اجرا خواهیم کرد.

وی افزود: تیتراژ برنامه تلویزیونی دیروز امروز‌ فردا، حماسه بی‌تاب، حضرت مهتاب، ماه عسل،‌ زیبایی عشق،‌ آخرین قدم،‌ پرواز، کجایی،‌ خدا که باشه مهمترین قطعه‌های اجرایی من در این کنسرت است. قطعه بیداری اسلامی به زبان عربی هم به اجرا در می‌آید.

جانبازان دفاع مقدس در کنسرت حامد زمانی حضور می‌یابند

زمانی تصریح کرد: ساز «باغلما» از سازهای استفاده شده در این کنسرت است که از نوازندگان آذری برای نواختن آن بهره‌مند شدیم.

وی در خصوص نوع اجرای این کنسرت گفت: 12 قطعه را روی صحنه می‌بریم که آنتراکت آن 6 قطعه،‌ 6 قطعه انجام می‌شود که در ابتدای پارت دوم به میان 10 نفر از جانبازانی که میهمان ویژه این کنسرت هستند و در قسمت ویژه،‌ نشسته‌اند می‌روم و در کنار آنها «آخرین قدم » را اجرا می‌کنم.

زمانی با بیان اینکه تا به حال کار سفارشی انجام ندادم و نخواهم داد، خاطرنشان کرد: نخستین کنسرت من با استقبال عمومی مردم همراه بوده است و سازمانی نیست.

زمانی در رابطه با انتخاب گروه کنسرتش،‌ گفت: از تمام کسانی که برای کار دعوت کرده‌ام خواستم تا با اعتقاد به این فضای کاری وارد کار شوند و اگر اعتقادی به این نوع کارها ندارند می‌توانند دعوت مرا رد کنند.
زمانی یادآور شد: «فربد یزدان‌فر» رهبر گروه است اما به روی صحنه نمی‌آید و برادرش این کار را انجام خواهد داد.

کنسرت زمانی فضای شور و نشاطی برای یک حماسه سیاسی ایجاد می‌کند

بشیر بی آزار در ادامه در خصوص فضای کاری حامد زمانی گفت: زمانی تنها خواننده‌ای است که در فضای ارزشی و انقلابی می‌خواند و تاکنون از این فضا خارج نشده و منحصرا در این حیطه باقی مانده است و ما بر آن شدیم و به آن اندیشیدیم که در ایام انتخابات و بنا به گفته مقام معظم رهبری که امسال را سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی نامگذاری کردند، فضای شور و نشاطی برای یک حماسه سیاسی ایجاد کنیم.

حامد زمانی برای اجرای کنسرت عربی آمادگی دارد

بی‌آزار در ادامه در خصوص اولین آلبوم حامد زمانی گفت: اولین بار است که یک خواننده جوان با نداشتن هیچ آلبومی از طرفداران عمومی زیادی برخوردار است. خوشبختانه تاکنون برای رزرو صندلی‌ها اقدامات زیادی انجام شده است اما اگر تبلیغات بیشتری داشتیم اوضاع بهتر هم می‌شد. در روز نخست رزرو صندلی‌ها بی‌سابقه بوده است.

وی در خصوص ادامه اجرای کنسرت حامد زمانی گفت: اگر استقبال خوب باشد به دلیل مسلط بودن حامد زمانی به زبان عربی و انگلیسی در کشورهای عربی نیز اجرا خواهیم داشت.

به گزارش فارس، خواننده سیاسی جوان پاپ کشورمان در کارنامه‌اش قطعه‌های «تحریم»، «قلاده‌های طلا»، «دیروز، امروز، فردا»، «زنان و بیداری اسلامی» و «ماه عسل»، «آرمیتا» و «مکر شیطان» دیده می‌شود.

«پرواز» با موضوع ترور شدگان فعالان و محققین هسته‌ای ایران، «فرمانده» به یاد فرمانده شهید حسن طهرانی مقدم و «حضرت مهتاب» از دیگر آثار اوست که برای حضرت زهرا (س) خوانده است.

کد خبر 215269
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز