جمعه ۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان آذربایجان‌شرقی، با اعلام واژگونی یک دستگاه نیسان و مصدومیت 20 نفر، از وقوع چهار سانحه رانندگی در کمتر از 4 ساعت خبر داد که منجر به مصدومیت 35 تن در محورهای مواصلاتی استان شد.

تصادف نیسان

حبیب حسینقلی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا منطقه آذربایجان‌شرقی، درباره این حوادث گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی نیسان در جاده اهر هوراند، حوالی روستای مجدآباد در ساعت 11 صبح امروز ( جمعه 3 خرداد) 20 تن زخمی شدند.

وی با بیان اینکه 20 مصدوم سانحه توسط آمبولانس‌های 1 و 2 اهر، هوراند و سامبوران به بیمارستان باقرالعلوم اهر انتقال یافته بودند گفت: هفت مصدوم سانحه برای اقدامات درمانی ویژه به بیمارستان امام‌رضای تبریز منتقل شدند.

حسینقلی‌زاده با اشاره به رواج استفاده از خودروی باربری برای جابه‌جایی مسافر در راههای روستایی گفت: حمل مسافر در قسمت بار خودروهای باربری بسیار خطرآفرین است و حوادث دلخراشی را رقم می‌زند.

وی همچنین از برخورد یک دستگاه پراید با یک دستگاه خودروی سواری پژو در کیلومتر 17 جاده میانه زنجان در ساعت 9:50 صبح امروز خبر داد و گفت: 8 مصدوم این سانحه نیز توسط آمبولانس های قافلانکوه و میانه به بیمارستان میانه منتقل شدند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان با اشاره به برخورد یک دستگاه پراید با مینی‌بوس در کیلومتر 12 مراغه هشترود در ساعت 6:50 صبح امروز گفت: این حادثه پنج مصدوم برجای گذاشت.

حسینقلی‌زاده با اشاره به حادثه واژگونی یک دستگاه تریلی در کیلومتر 5 جاده ورزقان خواجه در ساعت 10 صبح امروز گفت: دو مصدوم این سانحه هم‌اکنون در بیمارستان ورزقان بستری هستند.

کد خبر 215619
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز