همشهری آنلاین: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه خبرگزاری دفاع مقدس تریبون همه رسانه‌ها و مجرای انتشار ارزش‌های دفاع مقدس‌است، افزود: خانواده شهدا و ایثارگران بالاترین رسانه‌ها هستند.

 فیروز‌آبادی

به گزارشفارس، همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت علی‌(ع) و حماسه آزادسازی خرمشهر مراسم افتتاح نخستین خبرگزاری دفاع مقدس با حضور حیسنی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سرلشکر فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سرتیپ مسعود جزایری معاون بسیج و فرهنگ دفاعی ستادکل نیروهای مسلح، سردار کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، سرتیپ محمد تاجیک معاون پدافند غیرعامل کشور، سردار حاج‌علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین ، امیر حسنی سعدی معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح، حمیدرضا مقدم‌فر معاون فرهنگی سپاه، سردار منتظر المهدی معاون فرهنگی اجتماعی نیروی انتظامی، محمدزاده معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید نظام‌الدین موسوی مدیرعامل خبرگزاری فارس، قلی‌زاده مدیرعامل خبرگزاری تسنیم و حجت‌الاسلام بهرامی رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی، صبح امروز در سالن رضوان صدا و سیما برگزار شد.

در این مراسم سرلشکر فیروز‌آبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در سخنانی اظهارداشت: خبرگزاری دفاع مقدس تاکنون وجود داشته است یعنی همه عکاسان، خانواده معظم شهداء، وصیت‌نامه شهیدان و زندگی‌نامه آنها، خود رسانه‌های مقدسی هستند و اصل تعریف رسانه، اینها هستند و چه کسی رسانه‌تر از شهیدان‌اند و چه رسانه‌ای بالاتر از خانواده محترم شهدا، رزمندگان و ایثارگران که آنها به واقع همگی رسانه برتر هستند.

وی گفت: خبرگزاری دفاع مقدس تریبون همه رسانه‌ها و مجرای انتشار ارزش‌های دفاع مقدس است.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح تصریح کرد: خداوند در قران کریم می‌فرماید «همواره با زورگویان باید مقابله کرد تا فتنه وجود نداشته باشد» در نتیجه دفاع همچنان باقی است و دشمن دست از دشمنی بر نداشته و به دنبال آن است تا روحیه مردم ما را بگیرد و به این خاطر جنگ نرم را به راه انداخته‌ است.

وی یادآورشد: یک سراسقف انگلیسی وقتی کشیش‌های انگلیسی را برای فرستادن به کشورهای اسلامی تربیت می‌کند، می‌گوید: آنجا بروید و بگویید غرب دشمن اسلام نیست و جنگ نرم نیز در صدد است که بگوید غربی‌ها استعمارگر، انسان‌کُش و دشمن نسلها نیستند و همواره طرفدار حقوق بشر هستند و جنگ نرم وارونه نشان دادن واقعیت‌ها و فریب دادن مردم است.

وی افزود: جنگ نرم گوش دادن به حرف حضرت علی و غافل نشدن از کافران است چراکه آنها حیله‌گر و مکار بوده و همواره در پی غارت اموال و منابع ما هستند بنابراین انقلاب اسلامی ادامه دارد و مهمترین پیام پیروزی خرمشهر این است که در ایران قدرت ایمانی شکل گرفته است که قادر است حرکت کرده و این ایران هراسی نیز از همین جا آغاز شده است.

سرلشکر فیروزآبادی بیان داشت: امام همواره می‌فرمود: «راه قدس از کربلا می‌گذرد» و قفل در خانه فلسطینی را هنگامیکه توسط اسرائیلی‌ها شکسته شد آنها بدنبال به اسارت درآوردن و تبعید فلسطینی‌ها بودند اما ما می‌گوئیم خانه فلسطینی به خودشان باید برگردد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: گفتمان انقلاب اسلامی که گفتمان امام(ره) است واژگانی در جنگ تبیین و تشریح شد و این جنگ بود که سواد آن را داشت که این واژه‌نامه امام را بخواند بنابراین باید فرهنگ دفاع مقدس را که فرهنگ ناب انقلاب است حفظ کنیم و ترویج دهیم و انفجار نوری که امام می‌فرماید انفجاریست که از 22 بهمن آمد اما نورش از جبهه برخاست و جنگ بود که صدای انقلاب را برای ملت ما و مردم جهان تفسیر کرد و جنگ به واقع دانشگاه بود.

سرلشکر فیروزآبادی گفت: این جنگ بود که مفاهیم واژه‌های امام و انقلاب را به ما تفهیم کرد و فرهنگ و تفکر بسیجی از دفاع مقدس است و این همان نور است و چه کسی می‌تواند با همه این موانع به سرعت پیام انقلاب را به همه مردم دنیا برساند.

وی یادآور شد: کشیش روس می‌گفت امام فقط اسلام را زنده نکرد بلکه همه ادیان الهی را زنده کرد و خبرگزاری دفاع مقدس برای ایجاد جریان دفاع مقدس در بین رسانه‌ها و مردم در جهان ایجاد شده است و همه رسانه‌های ما، خود خبرگزاری دفاع مقدس هستند و این خبرگزاری می‌خواهد این جوی‌های نور را به هم پیوند دهد و کانال عظیمی در سراسر جهان ایجاد کند.

کد خبر 215535
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز