همشهری آنلاین: جواد نکونام می‌گوید قطعا از استقلال می‌رود. او می‌گوید: "بی‌نظمی در استقلال موج می‌زند اینجا مسائلی دیدم که اصلا باورتان نمی‌شود که چنین اتفاقاتی رخ داده باشد."

nekounam

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، هافبک استقلال در پایان دیدار این تیم برابر الشباب امارات که منجر به صعود آبی‌پوشان به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این فصل برای من تمام شد. من درباره خودم صحبت می‌کنم. توانستم فصل خوبی را با استقلال پشت سر بگذارم، به قهرمانی لیگ رسیدم و توانستم به جمع هشت تیم برتر آسیا برسم. آن هم با تیمی که از بچگی آن را دوست داشتم اما دوست دارم که مردم مسائلی را بدانند که اگر اتفاقی افتاد شرمنده‌شان نشوم.

وی ادامه داد: واقعا سال بدی بود. فشار زیادی روی ما وجود داشت، هم از نظر فنی هم از نظر مالی. متاسفانه از هفته پنجم به بعد کسی جواب تلفن من را نمی‌داد و شخصیت من هم به گونه‌ای نیست که بخواهم این طرف و آن طرف دنبال پول بدوم. فقط وعده و وعید می‌دادند و مدام می‌گفتند، شرمنده پول نداریم.

نکونام با اشاره به اینکه برای پول به استقلال نیامده است، گفت: من امسال یک کار بزرگ کردم. کاپیتان اوساسونا بودم و به خاطر علاقه‌ای که به استقلال داشتم، تیم‌ام را رها کردم. در آن جا می‌توانستم 2/5 میلیون یورو پول بگیرم. من جواد نکونام بودم و اصلا نیازی نداشتم اما واقعا اینجا به من بد کردند. تمام باشگاه با من بدرفتاری کردند. یکسری مسائلی در این باشگاه دیدم که واقعا خجالت می‌کشم بگویم.

وی ادامه داد: بی‌نظمی در استقلال موج می‌زند اینجا مسائلی دیدم که اصلا باورتان نمی‌شود که چنین اتفاقاتی رخ داده باشد. اگر بگویم چه شده خودم را کوچک کرده‌ام اما با همه این مسائل برای خودم خوشحالم که به خاطر دلم به استقلال آمدم. اما انگار استقلال برای من نبود. من را اول فصل روی طبق گذاشتند اما بعد دشمن من شدند. این جا یک سری آدم‌ها بودند که من بزرگتر از آن‌ها هستم. اما کارهایی کردند که در شان من نبود. این افراد کوچک هستند. متاسفانه من اینجا فقط دروغ شنیدم. مگر می‌شود مدیرعامل که به خانه من آمده و کنار پدر و مادرم نشسته است و می‌گوید تو را خدا به استقلال بیا، از هفته پنجم به بعد دیگر جواب من را ندهد؟

نکونام در ادامه انتقادهای خود گفت: من در ابتدای فصل بخشی از قراردادم را گرفتم اما بعد از آن فقط به ما چک برگشتی دادند. اگر پول ندارید حداقل بگویید نداریم. من بدم می‌آید از اینکه آقای فتح‌الله‌زاده جواب تلفن من را نمی‌دهد. هنوز 45 درصد از مبلغ قرادادم پرداخت نشده است. مطمئن باشید اگر به تیمی در قطر یا امارات می‌رفتم زیر 10 میلیارد نمی‌گرفتم. خیلی در حق من بی‌معرفتی کردند.

خبرنگاری از هافبک استقلال پرسید قراردادتان با این تیم چقدر بود که او هم کاملا شفاف پاسخ داد. نکونام گفت: قرارداد من یک میلیارد و 750 میلیون تومان بود که فتح‌الله‌زاده آن را تعیین کرد اما با شرایطی که الان در استقلال وجود دارد صددرصد از این تیم جدا می‌شوم. خیلی به من بی‌احترامی شد. نکته تاسف‌آور اینجاست که به من می‌گویند برو آدم فلانی شو تا بتوانی پولت را بگیری یا مربی بازی‌ات بدهد. واقعا اتفاقاتی در فوتبال ایران دیدم که باورم نمی‌شود. در طول فصل فقط به خاطر عشق خودم استقلال سکوت کردم. اگر این پول حقم باشد آن را می‌گیرم. اگر نه هم که هیچ.

در این لحظه خبرنگاری از نکونام پرسید احتمال رفتن‌تان به پرسپولیس چقدر است که وی پاسخ داد: نمی‌دانم. من با هیچ باشگاهی صحبت نکرده‌ام و اهل بازارگرمی هم نیستم. اما قطعا در استقلال نمی‌مانم. تا دو روز دیگر صبر می‌کنم که تکلیف من روشن شود. در غیر این صورت حرف‌هایی می‌زنم که مردم بدانند در استقلال چه می‌گذرد. من از بچگی عاشق این تیم بودم و روی سکوها برای استقلال دست زدم و گریه کردم.

وی در پاسخ به این سوال که فتح‌الله‌زاده در حال حاضر در آذربایجان به سر می‌برد گفت: به هر حال پیدایش می‌شود. من از هفته پنجم به این طرف یک هزار تومانی هم ندیدم. اما خیلی‌ها با رابطه توانستند پول بیشتری بگیرند. نوش‌جانشان اما من اهل رابطه نیستم و نمی‌توانم با این اتاق و آن اتاق رفتن پولم را بگیرم.

نکونام در پاسخ به این سوال که فصل بعد در ایران بازی می‌کنید یا خارج از ایران گفت: اولویتم این است که بیرون از استقلال بازی کنم.

هافبک ملی‌پوش استقلال همچنین درباره شکست تیم ملی در بازی دوستانه برابر عمان گفت: یک بازی دوستانه بوده و برد و باخت در این بازی‌ها زیاد مهم نیست. ضمن اینکه یادم نمی‌آید تیم ملی در این سال‌ها عمان را برده باشد آن هم در کشور خودش. مردم مطمئن باشند که شرایط بازی با قطر فرق می‌کند و بازیکنان اصلی تیم ملی می‌توانند شرایط دیگری رقم بزنند. نتیجه‌گیری از شکست برابر عمان و ربط دادن آن به بازی با قطر یک کار بیهوده است.

 

کد خبر 215500
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز