همشهری آنلاین: کاپیتان و دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران که به همراه این تیم راهی جام جهانی 2014 برزیل شده‌اند با حضور در میان کودکان سرطانی یک روز خوب و بیادمادنی برای آنها رقم زدند.

نکونام

این بار فوتبال در خدمت دوستی و خوشبختی بود تا کودکانی که با سرطان دست و پنجه نرم می کنند لحظات شیرینی را کنار دو بازیکن تیم ملی سپری کنند.

به گزارش مهر، جواد نکونام کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران به همراه علیرضا حقیقی و وحید مظاهری در موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان محک حضور یافتند و دیدار نمادین فوتبال گل کوچک را در محوطه سالن این بیمارستان برگزار کردند.

نکونام که پس از ورود به موسسه محک در نشست خبری حضور داشت سپس به سالن برگزاری مراسم رفت. کودکان سرطانی و خانواده هایشان با دیدن کاپیتان تیم ملی ایران سراپا دچار شور و شعف شده و به خوشحالی پرداختند.

در این بین نکونام بازوبند کاپیتانی تیمی که آن را تیم ملی محک نامیدند را بر بازو بست و در تیم مقابل که کاپیتانی آن بر عهده علیرضا حقیقی بود کارکنان محک بازی می کردند. این بازی که با گزارشگری انوشیروان آریامنش و در میان تشویق های خانواده ها و بازیکنان برگزار شد در نهایت با برتری 20 بر صفر تیم کودکان محک به پایان رسید که گل بیستم هم توسط جواد نکونام وارد دروازه علیرضا حقیقی شد. نکونام پس از به ثمر رساند این گل برای علیرضا حقیقی کری خواند.

در پایان این بازی جامی نمادین که توسط کودکان محک آماده و روی آن نقاشی شده بود به همراه یک تابلو نقاشی دیگر جواد نکونام اهدا شد و بازیکنان دو تیم هم با جواد نکونام و علیرضا حقیقی و همچنین وحید مظاهری که مهمان ویژه این مراسم بود عکس یادگاری انداخت.

در بخشی از این مراسم خانواده های این کودکان از رسانه ها خواستند تا از والیبالیست ها که به تازگی در لیگ جهانی افتخارآفرینی کردند هم برای حضور در محک دعوت کنند. از نکات جالب توجه این مراسم بستن بازوبند کاپیتانی توسط جواد نکونام بر بازوی یکی از این کودکان به نام آرین بسته شد او در این هنگام از نکونام پرسید در استقلال می ماند یا نه که نکونام هم با خنده به او گفت به تو خط داده اند تا این سئوال را بپرسی؟

در پایان این مراسم جوادنکونام به همراه علیرضا حقیقی و وحید مظاهری با همراهی آراسب احمدیان مدیرعامل موسسه محک به بخش هایی از این موسسه رفتند و با کودکان سرطانی دیدار و گفتگو کردند.

کد خبر 223620
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز