همشهری آنلاین: فیلم "درخت زندگی" ساخته ترنس مالیک محصول سال 2011 به همراه جلسه نقد و بررسی این فیلم با موضوع سینما و سبک زندگی با حضور پرویز فارسیجانی (مدیر کل مطالعات و توسعه دانش و مهارت های سینمایی سازمان سینمایی)، جلیل عرفان منش (معاون آثار سینمایی سازمان سینمایی)، محمدهادی کریمی (نویسنده وکارگردان)، مهدی سجاده چی (نویسنده) و علی اصغرفهیمی فر، سهرابی و امید ندایی از مدرسین دانشگاه برگزار می‌شود.

فیلم خارجی

فیلم درخت زندگی داستان پسربزرگ (جک) خانواده ای است که در سال 1950، از دوران کودکی تا زمانی که به سن بلوغ رسیده است سعی دارد با پدرش رابطه ای خوب داشته باشد.

جک خودش را در دنیای مدرن گم کرده است و به دنبال جوابی برای سوال هایش در مورد حقیقت و معنای زندگی می‌گردد.

پرسه زدن در طبیعت، بازی های کودکانه، همراهی مادر، تنبیه های مختلف پدر وروز های خوش مسافرت او، وظایفی که هربار بردوش پسر بزرگ یعنی جک می‌‌گذارد، دعواها و نزاعهایش با مادر برسر همین تنبیه ها و ... همه و همه از جمله وقایعی است که به تناوب و در صحنه های نسبتا طولانی فیلم مرور می‌شود.

علاقمندان جهت استفاده از سلسله نشست های آزاد اندیشی در سینما می‌توانند یکشنبه 5 خرداد ماه ساعت 15 به موزه هنرهای معاصر تهران واقع در خیابان کارگر شمالی، جنب پارک لاله مراجعه کنند و برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88951965 تماس بگیرند.

کد خبر 215419
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز