گروه شهری: در پی بهره‌برداری از تقاطع‌های غیرهمسطح شیخ ‌فضل‌الله‌نوری و محمدعلی‌جناح، فضای‌سبز بزرگراهی اطراف این تقاطع نیز به‌طور کامل اجرا شد.

عابد ملکی شهردار منطقه 2تهران در این‌باره گفت: یکی از تأکیدات همیشگی شهردارتهران در اجرای طرح‌های عمرانی و ترافیکی، افتتاح طرح‌های بزرگراهی و تقاطع‌های غیرهمسطح همراه با فضای‌سبز حاشیه‌ای است. در این راستا، طرح توسعه فضای‌سبز در تقاطع غیرهمسطح محمدعلی‌جناح - شیخ فضل‌الله ‌نوری از سوی این منطقه اجرا شد.

وی اظهار کرد: در این طرح بالغ بر 5هزار متر چمن‌کاری و 6 هزار مترمربع فضای‌سبز انجام شده که در آن طراحی ویژه‌ای نیز صورت گرفته است.شهردار منطقه 2تهران به کاشت 200متر مربع گل‌های فصلی و ایجاد فرش‌های گل در این تقاطع غیرهمسطح اشاره کرد و افزود:

همچنین 1800متر لوله‌گذاری، نصب 150شیر برداشت آب و استقرار سیستم آبیاری فضای‌سبز به روش استینکلر ازجمله اقدامات صورت گرفته در توسعه فضای‌سبز حاشیه تقاطع غیرهمسطح شیخ‌فضل‌الله ‌- جناح است. ملکی تصریح کرد: توسعه فضای‌سبز بزرگراهی در مسیرهای ترافیکی و بزرگراهی این منطقه طی سال‌های اخیر روند پر شتابی گرفته و تمامی مسیرهای بزرگراهی این منطقه از پوشش مطلوب فضای‌سبز برخوردار است.

کد خبر 215149
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز