همشهری آنلاین: یک پدر انگلیسی پس از تحت تعقیب قرار گرفتن از سوی نزول خواران که وی را با تماس‌های تلفنی و پیامک‌های متنی تهدید می‌کردند، اقدام به خودسوزی کرده است.

انگلیس

به گزارش شبکه پرس تی وی، دادگاه پزشکی قانونی بولتون باخبر شد که انتونی بریز ۳۶ ساله که ۱۶۰۰ پوند بدهی داشت. اما نزول خواران و گرو گیرها «روز و شب» با وی تماس می‌‎گرفتند و وی را مورد تهدید قرار می‌دادند.

بریز که برای شرکت مهندسی وبستر درایورز کار می‌کرد، در کوچه ای نزدیک خانه اش و پس از دریافت پیامک های متنی تهدید آمیز، اقدام به خودسوزی کرده است.

وی به دنبال این خودسوزی به بیمارستان منتقل شد اما به خاطر آن که جراحات ناشی از سوختگی ۷۳ درصد از بدنش را در بر گرفته بود، جان باخت.

دفتر پزشکی قانونی بولتون اعلام کرد: «پول در مقاطعی از زندگی نگرانی طبیعی هر مرد خانواده و پدری به شمار می‌آید. بدهی های وی زیاد نبود بنابراین نمی‌توان متوجه شد که چرا بدهی هایش موجب شد تا به خود آسیب وارد کند.»

مرگ بریز در حالی روی داد که انتقاد از شرکت هایی پول نزول پرداخت می‌کنند، و برای وام های کوتاه مدت خود تا ۲۰۰ درصد بهره دریافت می‌کنند، رو به افزایش می‌باشد.

در همین حال هفته گذشته دو شرکت که پول نزول پرداخت می‌کردند، به خاطر رفتارهای نامناسب مجبور به تسلیم مجوز بازرگانی خود شدند.

کد خبر 214529
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز