چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۹
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: تیم فوتبال استقلال با نمایش قابل قبول خود در نیمه دوم از شکست یک بر صفر نیمه نخست به برتری 4 بر 2 رسید تا در آستانه صعود به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا قرار گیرد.

ss

ss

از مرحله‌ی یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا دو تیم الشباب امارات و استقلال ایران به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان نود دقیقه تلاش، استقلال با نتیجه‌ی 4 بر 2 موفق شد تا الشباب را شکست دهد. ساموئل، نکونام، مجیدی و حیدری گلزنان استقلال در این بازی خارج از خانه بودند.

ss

به گزارش ایسنا،در این دیدار بازی نسبتاً برابری از سوی دو تیم ارائه شد و هردو تیم فرصت‌های خوبی را برای گلزنی از دست دادند. در نیمه‌ی نخست این دیدار را فرهاد مجیدی در دقیقه‌ی پنجم بازی می‌توانست استقلال را پیش اندازد. استپ نه چندان مناسب حمودی برابر مجیدی قرار گرفت و این بازیکن در محوطه جریمه با یک شوت می‌توانست دروازه الشباب را با خطر روبه‌رو کرد که این توپ پس از برخورد با دست مدافع الشباب راهی به دروازه پیدا نکرد. بازیکنان استقلال معتقد بودند داور باید در این صحنه یک ضربه پنالتی به سود آنها اعلام می‌کرد، اما داور چنین نظری نداشت.

بهترین فرصت الشباب در نیمه‌ی نخست را نیز فریرا داسیلوا در دقیقه‌ی دهم از دست داد. شوت او از پشت محوطه جریمه استقلال با فاصله از کنار دروازه راهی اوت شد. در ادامه انریکه لوئیز در آخرین ثانیه‌های نیمه ی نخست با یک شوت از پشت محوطه جریمه گل نخست الشباب را به ثمر رساند.

با آغاز نیمه‌ی دوم استقلال فشارش را برروی الشباب افزایش داد و گل تساوی بخش استقلال را جی‌لوید ساموئل در دقیقه 55 به ثمر رساند. شوت خسرو حیدری را دروازه‌بان الشباب دفع کرد که در برگشت این توپ، ساموئل آنرا به گل تساوی تبدیل کرد.

در دقیقه 63 فرهاد مجیدی روی پاس مجتبی جباری می‌توانست گل دوم را در شرایطی تک به تک به ثمر برساند اما ضربه‌ی او را دروازه‌بان الشباب به خوبی دفع کرد.

در ادامه گل برتری استقلال را جواد نکونام به ثمر رساند. شوت سرکش این بازیکن بدور از دستان دروازه‌بان الشباب وارد دروازه شد. در دقیقه 80، نفوذ خوب منتظری از جناح راست فرصت خوبی را برای بازیکنان استقلال ایجاد کرد که در شلوغی برابر دروازه ی الشباب، فرهاد مجیدی با یک ضربه سر زیرکانه گل سوم استقلال را به ثمر رساند تا کار سه بر یک به سود استقلال شود.

در ادامه و در دقیقه 85 ادگار برونو داسیلوا گل دوم را برای الشباب به ثمر رساند. ارسال یک کرنر از جناح راست استقلال با ضربه‌ی سر او همراه شد تا کار سه بر یک شود.

استقلالی‌ها که به نظر می‌رسید به برد با اختلاف یک گل قانع نیستند چند حمله بسیار خطرناک انجام دادند و در یکی از بهترین موقعیت‌ها بازیکن شماره 9 الشباب توپ را از روی خط برگرداند.

حملات استقلالی‌ها سرانجام جواب داد و خسرو حیدری با شوتی استثنایی بار دیگر اختلاف را به 2 گل رساند.

شاگردان قلعه‌نویی با اندوخته بسیار عالی چهارشنبه هفته آینده در ورزشگاه آزادی میزبان الشباب خواهند بود.

کد خبر 214464
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز