همشهری آنلاین: زمانی که خیلی دیر نیست، احتمالا تا آخر روز چهارشنبه، فردی در گوشه‌ای از جهان 50 میلیاردمین اپلیکیشن را از اپل استور دانلود خواهد کرد.

اپل

براساس گزارش CNN، این کاربر خوش‌شانس از اپل استور یک کارت هدیه 10 هزار دلاری به عنوان هدیه دریافت خواهد کرد و هریک از 50 نفری که پس از این فرد اپلیکیشنی دانلود کنند نیز کارت‌های هدیه 500 دلاری دریافت خواهند کرد.

اپل برای اینکه کاربران بتوانند زمان این رویداد را به چشم خود ببینند، صفحه شمارش معکوسی را برروی وب‌سایت آی‌تیونز قرار داده‌است. با این‌همه تشخیص دقت این شمارش معکوس کار دشواری است زیرا احتمال افزایش شتاب دانلود‌ها با نزدیک شدن به رقم مورد نظر بیشتر خواهد شد. با مراجعه به این وب‌سایت مشاهده خواهید کرد که در هر ثانیه تقریبا 900 اپلیکیشن دانلود می‌شود!

این جایزه با هدف یادآوری دوباره موفقیت بزرگی است که تاکنون نصیب اپل‌استور شده‌است،‌ سایتی که در سال 2008 آغاز به کار کرد. این دومین باری است که اپل موفقیتی بزرگ را برای آی‌تیونز جشن می‌گیرد. در ماه فوریه نیز کاربری آلمانی به خاطر دانلود کردن 25 میلیاردمین آهنگ از آی‌تیونز 10 هزار یورو کارت هدیه آی‌تیونز دریافت کرد.

اگر می‌خواهید بدانید که رقم 50 میلیارد چقدر بزرگ است،‌اپل پاسخ این پرسش شما را می‌داند، یک فرد برای شمردن تا عدد 50 میلیارد به هزار و 600 سال زمان نیاز دارد!

کد خبر 214375
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز