همشهری آنلاین: کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید نتوانست رکورد لیونل مسی رقیب خود را تعداد گلهای زده در یک فصل لیگ قهرمانان بشکند.

رونالدو

رونالدو سه‌شنبه شب در دیدار برگشت رئال مادرید در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل دورتموند موفق به گلزنی نشد. مسی آرژانتینی در فصل دو هزار و یازده - دو هزار و دوازده این رقابت ها چهارده گل به ثمر رسانده است.

رونالدو

به گزارش خبرگزاری فرانسه از پاریس، رونالدو در رقابت‌های فصل جاری لیگ قهرمانان با دوازده گل زده در صدر جدول برترین گلزنان این جام قراردارد. مسی نیز که تا کنون در این رقابت‌ها هشت گل به ثمر رسانده است روز چهارشنبه مقابل بایرن مونیخ به میان می‌رود.

در جدول برترین گلزنان رقابت‌های سال جاری لیگ قهرمانان پس از رونالدو، لواندوسکی از دورتموند با ده گل زده در جایگاه دوم است.

بوراک ایلماز از گالاتاسرای و مسی نیز با هشت گل زده سوم هستند. توماس مولر بازیکن بایرن مونیخ نیز با هفت گل زده در مکان بعدی است.

آلن از اسپورتینگ براگا، کریم بنزما از رئال مادرید، اسکار از چلسی، جوناس از والنسیا و لاویزی از پاری سن ژرمن نیز بازیکنان پنج گله این رقابت ها هستند.

کد خبر 211951
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز