همشهری آنلاین: اسطوره فوتبال برزیل و سرمربی اسبق تیم ملی این کشور معتقد است اگرچه لیونل مسی بهترین بازیکن حال حاضر جهان است اما او فوق ستاره آرژانتینی را بهتر از پله اسطوره فوتبال برزیل نمی‌داند.

Zagallo

به گزارش خبرگزاری اسپانیا، ماریو زاگالو که تیم ملی برزیل را در جام جهانی 1970 قهرمان کرد و در جام جهانی 1998 به فینال رساند ، تاکید کرد شکی وجود ندارد که فوق ستاره تیم بارسلونا در حال حاضر بهترین بازیکن جهان است اما او را به هیچ وجه برابر با پله اسطوره گلزنی فوتبال جهان و برزیل نمی‌داند.

زاگالو به روزنامه کوریو برازیلنزه گفت: «آنچه که مسی در بارسلونا انجام می‌دهد در حال حاضر همتایی ندارد اما من او را برتر از پله نمی‌بینم. پله فقط یکی است و در دنیای فوتبال تکرار شدنی نیست. هیچ بازیکنی هرگز قادر نخواهد بود که 1281 گل در دوران بازیگری خود به ثمر برساند.»

زاگالو تاکید کرد حتی اگر مسی بتواند با تیم آرژانتین قهرمان جام جهانی شود بازهم از پله عقب تر است.وی افزود‌:« فراموش نکنید که پله سه بار جام جهانی را تصاحب کرده است.اما مسی با تیم ملی آرژانتین هنوز به افتخاری دست پیدا نکرده است.»
زاگالو تاکید کرد فکر نمی کند مسی بتواند تیم آرژانتین را در جام جهانی 2014 در برزیل به مقام قهرمانی برساند و افزود‌:« ما در جام جهانی آینده قهرمان می شویم و به هیچ وجه پذیرفتنی نیست که تیم برزیل برای دومین بار در خانه از کسب جام جهانی عاجز بماند.»

تیم ملی برزیل در جام جهانی 1950 به عنوان میزبان در دیدار نهایی از تیم اروگوئه شکست خورد.
زاگالو اولین چهره فوتبال جهان بود که به عنوان بازیکن و مربی قهرمان جام جهانی شد.

کد خبر 196654

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز