همشهری آنلاین: رئیس دیوان عدالت اداری گفت: دوربین مخفی کار می‌گذارند و دستگاه شنود قرار می‌دهند،اطلاعاتی به دست می‌آورند و بعد آن اطلاعات را در اذهان عمومی مطرح می کنند این چه مصداق تبعیت از عدالت علوی است.

محمدجعفر منتظری

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری صبح امروز در جمع خبرنگاران با اعلام مطلب فوق اظهارداشت: از یک برخورد بسیار کوچک پشت چراغ قرمز گرفته تا امثال ما که تریبون در اختیار داریم ،چه حرف‌هایی علیه همدیگر نمی‌زنیم و چه پرتاب‌هایی علیه هم نداریم. این بدترین آسیب‌هایی است که کارگزاران یک نظام را تهدید می‌کند.

منتظری با بیان اینکه مدام در تلاش برای خارج کردن یکدیگر از صحنه هستیم خاطرنشان کرد: حضرت علی‌ (ع) در عهدنامه مالک به یکی از این بداخلاقی‌ها اشاره می‌کند و می‌فرماید بدترین کسانی که نباید با آنها ارتباط داشته باشیم کسانی هستند که دنبال پرونده‌سازی و آشکار کردن معایب دیگران هستند.

وی افزود: مصداق این فرمایش را می‌توانیم امروز در زندگی بسیاری ببینیم که بدون تحقیق و تفحص و بدون داشتن صلاحیت و شایستگی دنبال عیب‌جویی از دیگران هستند.

منتظری با بیان اینکه امیرالمومنین به مالک می‌گوید بدترین کسانی که باید از آنها اجتناب کنیم افراد عیب جو هستند گفت: والی سزاوارترین فرد است برای اینکه تلاش کند عیوب افراد بپوشاند و حق نداری چیزهایی که در مرعا و منظر برملا کنی.

وی افزود: امیدواریم این اخلاق که امیرالمومنین به کارگزار حکومتش بیان کردند را بتوانیم در زندگی شخصی و اجتماعی رعایت کنیم.

کد خبر 211790
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز