همشهری آنلاین: در هفته ۳۱ بوندس‌لیگا تیم بایرن مونیخ توانست علی‌رغم غیاب شماری از مهره‌های کلیدی خود یک بر صفر بر مهمانش، فرایبورگ پیروز شود. مونیخی‌ها شمار امتیازات خود را به ۸۴ رسانده و به این ترتیب رکوردی تازه بر جای گذاشتند.

Huntelaar

گرویتر فورت 2 - هانوفر 3

پیکارهای هفته ۳۱ بوندس‌لیگا شامگاه جمعه (6 اردیبهشت) با دیدار گرویتر فورت و هانوفر آغاز شد. تیم فورت، قعرنشین جدول رده‌بندی علی‌رغم فرصت‌های زیاد و ارائه بازی‌‌ای پرتحرک نتوانست موقعیت‌های به دست آمده را به گل بدل سازد و پس از ۹۰ دقیقه ۳ بر ۲ مغلوب مهمان شمالی خود، هانوفر شد. در پی این شکست سقوط گرویتر فورت به لیگ دسته دوم آلمان قطعی شده است.

بایرن مونیخ 1 - فرایبورگ 0

یوپ هاینکس، سرمربی بایرن مونیخ، به شماری از مهره‌های کلیدی خود استراحت داد تا آنان را با آمادگی بیشتری برای رویاروی با بارسلونا مهیا سازد. مونیخی‌ها با وجود این توانستند یک بر صفر بر مهمان خود، فرایبورگ پیروز شوند و با کسب ۸۴ امتیاز در ۳۱ بازی رکوردی تازه بر جای بگذارند. تک گل این دیدار را ژردان شکیری، ملی‌پوش سوئیسی بایرن مونیخ، در پی ضربه‌ای آزاد به ثمر رساند.

 

آگسبورگ 3 - اشتوتگارت 0

تیم آگسبورگ که از تیم‌های موفق نیم‌فصل دوم بوندس‌لیگاست، با ارائه بازی‌ای پرشور مهمان خود اشتوتگارت را سه بر صفر شکست داد و با کسب سه امتیاز دیگر توانست شانس ماندن در لیگ دسته اول را همچنان حفظ کند. مولدرس که گل اول آگسبورگ در این دیدار را به ثمر رساند، یکی از چهره‌های درخشان میدان بود.


هوفن‌هایم 2 - نورنبرگ 1

به نظر می‌رسد که تیم هوفن‌هایم با به خدمت گرفتن سرمربی‌ای جدید جانی تازه نیز گرفته است. این تیم در هفته ۳۱ بوندس‌لیگا توانست در دیداری دیدنی مهمان خود، نورنبرگ را دو بر یک شکست دهد و سه امتیاز مهم در راه مقابله با خطر سقوط به لیگ دسته دوم کسب کند. البته هوفن‌هایم در رده‌ ۱۷ جدول قرار دارد و نه تنها باید بازی‌های باقیمانده خود را ببرد، بلکه به ناکامی تیم‌های پایان جدول نیز امیدوار باشد.

 

بایر لورکوزن 1 - وردر برمن 0

تیم بایر لورکوزن توانست با پیروزی یک بر صفر بر مهمان خود، وردر برمن، سه امتیاز مهم به دست آورد و جای خود در رده سوم جدول را که جواز صعود مستقیم به لیگ قهرمانان اروپاست، مستحکم سازد. تک‌گل این دیدار را اشتفان کیسلینگ، مهاجم پرجنب و جوش لورکوزن، در دقیقه ۳۵ از نقطه پنالتی به ثمر رساند.

وولفسبورگ 3 - بوروسیا مونشن‌گلادباخ 1

وولفسبورگ از جمله تیم‌های موفق پیکارهای هفته ۳۱ بوندس‌لیگا بود. این تیم توانست با استفاده از موقعیت‌های به دست آمده، با نتیجه سه بر یک از سد بوروسیا مونشن‌گلادباخ بگذرد. یکی از چهره‌های برتر میدان، دیگو، بازی‌ساز برزیلی وولفسبورگ بود که با زدن یک گل و ساختن دو گل دیگر تیمش، سهم بزرگی در این موفقیت داشت.

فورتونا دوسلدورف 1 - بوروسیا دورتموند 2

بوروسیا دورتموند که چهارشنبه گذشته (4 اردیبهشت) مهمان پرآوازه اسپانیایی خود، رئال مادرید را چهار بر یک شکست داده بود، هفته ۳۱ بوندس‌لیگا را نیز با موفقیت پشت سر گذاشت. دورتموندی‌ها علی‌رغم غیبت شماری از بازیکنان کلیدی خود دو بر یک در خانه دوسلدورف پیروز شدند و به نظر می‌رسد که آماده دوئل برگشت با رئال مادرید هستند. نوری شاهین، هافبک دورتموند در این دیدار گلی تماشایی به ثمر رساند.


ماینتس 0 - فرانکفورت 0

دیدار ماینتس و فرانکفورت تنها نبرد هفته ۳۱ بوندس‌لیگا بود که بدون رد و بدل شدن گل خاتمه یافت. هر دو تیم فرصت‌های چندانی برای باز کردن دروازه حریف نداشتند و دروازه‌بانان آن‌ها نیز با واکنش‌های خوب خود مانع معدود موقعیت‌های به دست آمده شدند.

شالکه 4 - هامبورگ 1

پیکارهای هفته سی‌ویکم بوندس‌لیگا عصر یکشنبه با دیدار شالکه و هامبورگ خاتمه یافت. شالکه در حضور بیش از ۶۱ هزار تماشاگر با برتری کامل مهمان شمالی‌‌اش را چهار بر یک شکست داد و جای خود را در رده چهارم جدول مستحکم ساخت. چهره درخشان این دیدار کلاس یان هونتلار، مهاجم هلندی شالکه بود که سه گل از چهار گل تیم خود را به ثمر رساند و سهم مهمی در این پیروزی داشت.

 

کد خبر 211623
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز