پنجشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: حزب کارگر انگلیس به شدت دچار دودستگی و لجن پراکنی سران حزب شده است.

uk labour party

به گزارش شبکه تلویزیونی اسکای نیوز، جان کرایگ خبرنگار شبکه در لندن گفت: جان آزبورن وزیر دارایی انگلیس به علت بحران اقتصادی کشور، در وضع بسیار دشواری قرار دارد. کاهش رشد اقتصادی انگلیس، خبر فاجعه باری برای حزب محافظه کار انگلیس و آزبورن و دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس است.

صندوق بین‌المللی پول نیز از سیاست‌های ریاضت اقتصادی جرج آزبورن به شدت انتقاد کرده است. کاهش شاخص اعتباری انگلیس نیز ضربه دیگری برای آزبورن بوده است.

حزب کارگر انگلیس که حزب مخالف دولت کنونی است به شدت از این اوضاع بهره برداری می‌کند. در این میان باید به چالش‌های جدیدی نیز اشاره کرد که برای حزب کارگر انگلیس پیش آمده است.

لن مک کاسکی دبیرکل اتحادیه‌های کارگری انگلیس که به منزله صندوق پول برای حزب کارگر انگلیس است به شدت از سران حزب کارگر انتقاد کرده و اد میلیبند رهبر حزب کارگر را هدف حملات شدید خود قرار داده است.

مک کاسکی گفته است اد میلیند باید به زباله دان تاریخ انداخته شود. این سخنان برای میلیبند بسیار گران تمام شده و او در پاسخ گفته است لن مک کاسکی نماینده حزب کارگر نیست و تلاش‌های او برای ایجاد اختلاف در حزب کارگر ، نکوهیده است اما این سیاست‌ها راه به جایی نمی برد و او با این کارها حزبی را نابود می‌کند که مدعی نمایندگی‌اش است. همه این سخنان نشان دهنده بروز اختلاف جدی در درون حزب کارگر انگلیس است.

کد خبر 211028
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اروپا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز