همشهری آنلاین: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تاکید کرد: اولین اشتباه رژیم صهیونیستی در هر گونه اقدام نظامی علیه ایران، آخرین اشتباه آنان خواهد بود زیرا ایران مقتدر به آنان فرصتی نخواهد داد.

احمد وحیدی

به گزارش ایسنا، سردار سرتیپ پاسدار احمد وحیدی که به همراه هیات دولت در یکصدوسومین سفر استانی به استان اصفهان سفر کرده است، در جلسه شورای اداری شهرستان شاهین شهر و میمه، با اشاره به اظهارات اخیر وزیر دفاع آمریکا گفت: تهدیدات آمریکا و رژیم صهیونیستی فاقد هرگونه ارزشی است و در عین حال نشان‌دهنده خوی تجاوزکارانه و افشاکننده ادعاهای دروغین و فریبکارانه آنان است.

وی با ابراز تاسف از اینکه سکان سیاست دفاعی آمریکا را لابی صهیونیست هدایت می‌کند، اظهار کرد: سردمداران آمریکا بجای اینگونه تهدیدات ضد بشری و جنگ‌طلبانه و افتخار کردن به اهداء سلاح با پول مردم این کشور به رژیم جنایتکار صهیونیستی که سابقه‌ای جز اشغال، کشتار، جنگ‌افروزی و ترور ندارد، به دنبال حل مشکلات و بحران‌های مردم آمریکا باشند.

وحیدی همچنین، حضور حداکثری و پر شور مردم در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری را پاسخ قاطعی از سوی مردم بر فشارها، تهدیدات و تحریم‌های دشمنان دانست و افزود: این حضور، نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی خواهد کرد.

وزیر دفاع در ادامه، سفرهای استانی هیات دولت را تجربه جدیدی در مدیریت کشور توصیف کرد و افزود: حضور مسئولان ارشد نظام در میان مردم در دورافتاده‌ترین نقاط کشور، تقویت پیوند مردم با نظام، تسریع در روند خدمات‌رسانی دولت به مردم، توزیع عادلانه منابع و ثروت‌ها و کشف، پاسخگویی و باورکردن استعدادهای جوانان در اقصی نقاط کشور، از آثار و برکات سفرهای استانی است.

کد خبر 210956
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز