دوشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: قائم ‌مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: پس از افزایش قیمت مسکن مهر به ازای هر مترمربع تا حداکثر 40 هزار تومان در پارسال، دیگر افزایش قیمتی نداریم.

به گزارش واحد مرکزی خبر، فریبرز واحدی در مصاحبه با رادیو اقتصاد تاکید کرد: این افزایش قیمت به دلیل افزایش هزینه مصالح ساختمانی اجتناب ناپذیر بود و پیمانکاران هم خواهان افزایش قیمت ها بودند تا کارها به سرعت اجرا شود.

وی در باره طرح مسکن ویژه تهران هم گفت: این طرح ویژه متوقف نمی‌شود و واگذاری مسکن آن از شهریور به صورت محله‌ای خواهد بود و ممکن است در اواخر خرداد هم واگذار کنیم.

مدیر کل راه وشهرسازی استان تهران گفت: مزیت اصلی مسکن ویژه تهران این است که مجتمع‌های آپارتمانی با واحدهای کمتر و در طبقات محدود ساخته می شوند.

آقای واحدی مزیت دیگر مسکن ویژه تهران را تقسیط 70% قیمت زمین در موعد تحویل مسکن اعلام کرد و گفت: مبنای قیمت گذاری زمین هم سال 1391 است که در مقایسه با سال آینده حتما مناسب خواهد بود.

وی افزود: واحد های مسکن ویژه در پنج طبقه ساخته می شود و مشاعات آن هم زیاد است.

مدیر کل راه وشهرسازی استان تهران تاکید کرد: کسانی که وضع مالی مناسبی دارند می توانند از خدمات مسکن ویژه استفاده کنند و افرادی که وضع مالی متناسب با این طرح را ندارند می توانند از طرح های مسکن مهر شهرهای جدید و همچنین مسکن ویژه شهر پردیس استفاده کنند .

واحدی گفت: در شهرهای بالای 25 هزار نفر حدود 20 هزار واحد مسکن مهر آماده واگذاری است و 15هزار واحد مسکن در پردیس و 30 تا 40 هزار واحد مسکن تا خرداد در پرند واگذار می شود.

کد خبر 210513

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز