همشهری آنلاین: ملی‌پوشان جودوی کشورمان با شکست برابر قزاقستان در بخش تیمی رقابت‌های قهرمانی آسیا عنوان پنجم را کسب کردند.

Judo

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو و کوراش، تیم کشورمان که با یک شکست و دو پیروزی به دیدار رده‌بندی راه پیدا کرده بود، برای کسب مدال برنز به مصاف قزاقستان رفت. در این دیدار نوری زاده، قاسمی‌نژاد، مرادی و محجوب نتیجه را به رقبای قزاق خود واگذار کردند، ملایی نیز حریف خود را شکست داد تا نتیجه کلی 4 بر 1 به سود قزاقستان ثبت شود.

تیم ملی کشورمان در این بخش رقابت‌های خود را با برتری مقابل امارات که از جودوکاران مولداویایی بهره می‌برد آغاز کرد و سپس در پیکار با کره جنوبی که تمامی قهرمانان جهان و المپیک خود را در ترکیب داشت نتیجه را واگذار کرد و به گروه بازنده‌ها رفت.

جودوکاران کشورمان در گروه بازنده‌ها در اولین دیدار خود چین تایپه را 3 بر ٢ شکست دادند و به دیدار رده‌بندی راه یافتند. دیدار پایانی این بخش را دو تیم ژاپن و کره جنوبی برگزار می‌کنند.

تیم ملی کشورمان در پایان رقابت‌های انفرادی با طلای جواد محجوب، برنز امیرقاسمی‌نژاد، عنوان پنجمی سعید ملایی، و دو عنوان هفتمی جمالی و پهلوان بعد از سه کشور ژاپن، کره و مغولستان عنوان چهارم را کسب کرده بود.

کد خبر 210449
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز