همشهری آنلاین: تیم ملی جودوی کشورمان در آغاز رقابت‌های تیمی قهرمانی آسیا با کسب یک پیروزی و یک شکست برای کسب مدال برنز تلاش می‌کند.

Judo

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو و کوراش، بعد از پایان رقابت‌های انفرادی قهرمانی آسیا، این مسابقات از صبح روز یکشنبه (1 اردیبهشت) در بخش تیمی آغاز شد که تیم کشورمان در گام نخست صاحب پیروزی شد. تیم کشورمان با ترکیب قاسم نوری‌زاده، سعید ملایی، امیر قاسمی‌نژاد، سعید مرادی و جواد محجوب به دیدار اماراتی رفت که از جودوکاران "مولداویایی " در ترکیب خود سود می‌جست.

در این دیدار ابتدا اماراتی‌ها 2 بر 0 پیش افتادند. سعید ملایی و امیر قاسمی‌نژاد هر کدام با یک امتیاز یوکو مقابل رقبای خود شکست خوردند. اما در سه مبارزه بعدی مرادی، نوری‌زاده و محجوب جودوکاران اماراتی را شکست دادند تا تیم تیم ایران درنهایت 3 بر 2 پیروز از میدان خارج شود.


تیم ملی کشورمان پس از برتری مقابل امارات به دیدار کره جنوبی رفت و با واگذاری نتیجه به حریف راهی گروه بازنده‌ها شد. نوری‌زاده، علی‌اکبری، قاسمی‌نژاد، مرادی و محجوب در این دیدار بازنده تاتامی را ترک کردند.

تیم ملی جودوی کشورمان در گروه بازنده‌ها ابتدا به دیدار چین تایپه رفت و 3 بر ٢حریف خود را شکست داد. بهرامیان و علی‌اکبری در این دیدار بازنده شدند. مرادی، قاسمی‌نژاد و محجوب هم رقبای خود را با ضربه فنی شکست دادند.

تیم ملی کشورمان دور بعد برای کسب مدال برنز قزاقستان را پیش رو خواهد داشت.

 

کد خبر 210234
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز