دوشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۴:۵۳
۰ نفر

همدان: رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با تأیید مهاجرت پزشکان این استان به سایر استان‌ها گفت: پزشکان ما برای کسب درآمد هم در بیمارستان‌های دولتی و هم در مطب خصوصی کار می‌کنند که در بیمارستان‌های دولتی توان و انرژی پزشک گرفته می‌شود.

 بیمارستان

 آنان با تعرفه‌های دولتی حاضر به ادامه کار نمی‌شوند اما اگر در کنار بیمارستان‌های دولتی چند مرکز و بیمارستان خصوصی هم ساخته می‌شد، درآمد پزشکان افزایش می‌یافت و انگیزه کار و ماندگاری در استان محل زندگی‌شان بالا می‌رفت. به گزارش ایسنا، رضا صفی‌آریان افزود: در همدان تنها یک بیمارستان خصوصی آن هم با 50 سال قدمت(بیمارستان بوعلی) وجود دارد که برخی سهامداران آن از دنیا رفته‌اند و برخی دیگر یا به کشورهای دیگر مهاجرت کرده‌اند یا به سبب کهولت سن تحرک لازم ندارند.

وی درباره اینکه برخی پزشکان متخصص به بیماران خود وقت مراجعه یک تا سه ماه بعد را می‌دهند و قطعاً تا زمانی که بیمار بخواهد مراجعه کند بیماری او شدت می‌یابد، بیان کرد: مشکل ما این است که چون سیستم پزشک خانواده و نظام ارجاع اجرا نشده برخی بیماران که شدت بیماری آنها اندک است و به پزشک متخصص هم نیاز ندارند، می‌روند با یک ویزیت وقت پزشک متخصص را می‌گیرند.

کد خبر 210404

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز