همشهری آنلاین: پرونده جودوکاران کشورمان در روز نخست از بیست و یکمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا با کسب یک عنوان پنجمی بسته شد.

S.Moulaea

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو کوراش، تیم ملی جودوی ایران سه نماینده در اوزان سبک داشت که سعید مولایی در وزن 73- کیلوگرم بعد از پیروزی برابر جودوکارانی از قزاقستان و امارات به نیمه نهایی صعود کرد. وی در این مرحله مقابل "نیام اوچیر سنجیرگال" از مغولستان به روی تاتامی رفت و با قبول شکست برابر این حریف از راه‌یابی به بازی نهایی بازماند. این مغولی نفر پنجم رنکینگ جهانی است و مدال برنز المپیک، برنز قهرمانی جهان، 6 طلا، 2 نقره و 8 برنز مسابقات مسترز، جام جهانی، گرند پریکس و تورنمنت‌های بین‌المللی را در کارنامه خود دارد.

مولایی برای کسب مدال برنز هم به دیدار "وانگ کی چون"، قهرمان دوره قبل همین مسابقات از کره جنوبی رفت و با قبول شکست در جای پنجم ایستاد. این کره‌ای مدال نقره و برنز المپیک، دو طلا و یک برنز جهان و بیش از 10 مدال از تورنمنت‌های معتبر جهان را در کارنامه خود ثبت کرده است.

همچنین بهزاد وحدانی در وزن 60- کیلوگرم دور نخست نماینده سریلانکا را شکست داد و سپس به جودوکاری از چین تایپه باخت و حذف شد.

ضمن این که در وزن 66- کیلوگرم احسان بهرامیان پس از استراحت در مبارزه نخست، دور دوم به نفر هفتم رنکینگ جهانی از مغولستان باخت و از گردونه مسابقات کنار رفت.

این رقابت‌ها به مدت سه روز در بانکوک برگزار خواهد شد که بعد از پایان رقابت‌های انفرادی در روز شنبه 30 فروردین ماه، روز یکشنبه مبارزات تیمی برگزار خواهد شد.

کد خبر 210042
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز