همشهری آنلاین: علی سرتیپی درباره اکران «گذشته» اصغر فرهادی گفت: «گذشته» هیچ موردی برای اکران نشدن در ایران ندارد.

فیلم گذشته اثر اصغر فرهادی

ایسنا نوشت: این پخش‌کننده که اکران فیلم جدید اصغر فرهادی با نام «گذشته» در ایران به او سپرده شده است درباره آخرین وضعیت نمایش این فیلم گفت: در هفته آتی برای دریافت پروانه نمایش فیلم اقدام خواهیم کرد. من این فیلم را دیده‌ام و فکر می‌کنم بتوانیم آن را در ایران اکران کنیم چرا که هیچ موردی برای اکران نشدن ندارد.

فیلم «گذشته» در بخش رقابتی جشنواره‌ کن حاضر است و اردیبهشت ماه در فرانسه اکران عمومی می‌شود.

وی که اکنون پخش دو فیلم «رسوایی» و «تهران 1500» را در سینمای ایران برعهده دارد، درباره آخرین رقم فروش فیلم سینمایی «رسوایی» عنوان کرد: تا شب گذشته 29 فروردین‌ماه این فیلم در تهران یک میلیارد و 760 میلیون تومان و در شهرستان‌ها یک میلیارد و 550 میلیون تومان فروش داشته است. بنابراین تاکنون فروش «رسوایی» تاکنون از مرز سه میلیارد و 300 میلیون تومان گذشته است.

مدیرعامل موسسه فیلمیران ادامه داد: فکر می‌کنم اکران «رسوایی» با این روند تا اواخر اردیبهشت‌ماه ادامه داشته باشد چرا که فروش آن هنوز هم در سینماهای تهران و مخصوصا در سینمای سرگروه بسیار خوب است.

«سرتیپی» همچنین درباره فروش «تهران1500» خاطرنشان کرد: این فیلم تا شب گذشته در تهران 970 میلیون تومان و در شهرستان‌ها 670 میلیون تومان فروخته است بنابراین «تهران 1500» تا کنون یک میلیارد و 650 میلیون تومان فروش داشته و امیدواریم این رقم به دو میلیارد تومان برسد.

پیش از این جواد شمقدری رئیس سازمان سینمایی درباره اکران فیلم جدید اصغر فرهادی در ایران گفته بود: «اگر تصاویر و موضوع این فیلم با موازین جمهوری اسلامی هماهنگ باشد، برای اکران، مشکلی نخواهد داشت... با این فیلم‌هم مانند آثار دیگر برخورد خواهد شد و باید شورای پروانه نمایش آن را ببیند و نظر بدهد.»

کد خبر 209859
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز