همشهری آنلاین: نامزد حزب موتلفه اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم گفت: جریان اصولگرایی باید با نامزد اصلح رأی‌آور به میدان بیاید. اگر به فرد صالح رسیدیم بنده اولین نفری هستم که به نفع او کنار می‌کشم.

مهر نوشت: یحیی آل اسحاق در جمع اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی و اعضای فراکسیون حزب موتلفه مجلس شورای اسلامی، تبعیت از ولایت فقیه را فاکتوری مهم در نامزدی انتخابات ریاست جمهوری دانست و گفت: جریان اصولگرایی باید با نامزد اصلح رأی‌آور به میدان بیاید. اگر اصولگرایان به نامزد واحد نرسند امکان اتصال جریان انحراف و فتنه و خطرشان در انتخابات وجود دارد و اگر به فرد صالح رسیدیم بنده اولین نفری هستم که به نفع او کنار می‌کشم.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در شرایط خاصی قرار دارد، افزود: در دهه چهارم انقلاب هستیم و در نقطه عطف جمهوری اسلامی ایران؛ انتخابات نیز یک فرصت برای کشور است چرا که ملت ایران هر چهار سال یکبار در مدیریت کشور بازنگری می‌کنند.

رئیس اتاق بازرگانی تهران یادآور شد: فردی که می‌خواهد مسئولیت مدیریت اجرایی ایران را در دست داشته باشد باید به الزامات و ضرورت‌های کشور شناخت داشته باشد و مدل شناخت خود را ارائه کند چرا که در غیر اینصورت حق تنظیم برنامه ندارد.

وی خاطرنشان کرد: نامزد ریاست جمهوری باید قانون اساسی، فرهنگ ایرانی، ‌اهداف نظام و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را بشناسد.

آل اسحاق با بیان اینکه «فرماندهی اصلی در نظام جمهوری اسلامی، رهبر معظم انقلاب هستند.» اظهار داشت: رئیس جمهور پس از اینکه مقبولیت مردم را بدست آورد مشروعیتش بر اساس تنفیذ رهبری بدست می‌آید. رئیس جمهور باید به تنفیذ با گوشت و استخوان اعتقاد داشته باشد و اگر آن را نادیده بگیرد خلاف کرده است.

وی همچنین با ابراز تأسف از ایجاد فضای تعارضی در کشور گفت: فضای بد اخلاقی که در کشور ایجاد شده است باید با حفظ روحیه اعتدال به جامعه اخلاقی بازگردد.

نامزد حزب موتلفه اسلامی برای انتخابات ریاست جمهوری با یادآوری اینکه شقه شقه کردن مردم در کشور آسیب بزرگی است، گفت: قوه مجریه و قوه قضاییه با همراهی هم باید کاری کنند که مردم احساس امنیت و اعتماد به نظام داشته باشند و مردم بتوانند راحت تظلم‌خواهی کنند.

کد خبر 209730
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز