همشهری آنلاین: رئیس شورای شهرتهران با اشاره به اینکه در آینده نزدیک کاندیداتوری خود را برای یازدهمین دوره ریاست جمهوری اعلام خواهم کرد، گفت: به زودی در این زمینه صحبت خواهم کرد.

فارس نوشت: مهدی چمران با اشاره به ثبت نام برخی از اعضای شورای شهرفعلی برای چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی تهران اظهارداشت: برخی از دوستان تصمیم به ثبت‌نام کرده‌اند که با حضور در فرمانداری، مدارک خود را تحویل و مراحل ثبت‌نام خود را طی کرده‌اند.

وی تصریح کرد: به زودی و با برگزاری جلسات معین، لیست اعضای شورای شهر برای چهارمین دوره انتخابات شوراها اعلام خواهد شد.

چمران در خصوص برنامه‌های شورا و کاندیداها اظهارداشت: در این زمینه نیز همزمان با سالروز تشکیل شوراها مفصل صحبت خواهم کرد.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که سرانجام شما در انتخابات ریاست جمهوری شرکت خواهید کرد یا خیر، گفت: در این زمینه در زمان خودش مفصل صحبت می‌کنم.

چمران در حالی تاکید کرده که به زودی درباره کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری صحبت خواهد کرد که بر اساس گزارش فارس 28 فروردین ماه با حضور در فرمانداری برای انتخابات شورای شهر ثبت نام کرده است.

مهر نیز نوشت: رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه ثبت نامم برای انتخابات شورای شهر تهران به معنای منتفی شدن حضورم در انتخابات ریاست جمهوری نیست، گفت: تاکنون هیچ پیشنهادی از سوی ائتلاف‌های تشکیل شده به من نشده است.

وی اضافه کرد: این ثبت نام هیچ ربطی به آن انتخابات ندارد و می‌تواند تایید آن باشد.

وی در پاسخ به دیگر سئوالی مبنی بر اینکه بیادی رئیس ستاد انتخابات شما شده است، گفت: بیادی رئیس همه ماست.

وی در جواب سئوالی مبنی بر اینکه پس برای انتخابات ریاست جمهوری فعالیت می‌کنید، گفت: بله مدتی است که فعالیت می‌کنم.

کد خبر 209595
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز