همشهری آنلاین: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با انتقاد از برگزاری مراسم در ورزشگاه آزادی از سوی دولت گفت: در شرایط فعلی وضعیت اقتصادی طوری است که ما برای فراهم کردن نیاز 50 میلیونی استان‌ها باید التماس چند نهاد و وزارت خانه را بکنیم چطور می‌خواهند 100 میلیارد هزینه میتینگ سیاسی کنند.

منصور حقیقت پور

مهر نوشت: منصور حقیقت پور نماینده مردم اردبیل و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ، با انتقاد از برگزاری مراسم گردهمائی در استادیوم صد هزار نفری آزادی توسط دولت گفت: ما به چند دلیل برگزاری این میتینگ را به صلاح جامعه نمی‌دانیم و آن اینکه در شرایط فعلی وضیعت اقتصادی طوری است که ما برای فراهم کردن نیاز 50 میلیونی استان‌ها باید التماس چند نهاد و وزارت‌خانه را بکنیم چطور می‌خواهند 100 میلیارد خرج شخصی کنند که صلاحیتش مورد تردید است.

حقیقت پور ورود زود هنگام به عرصه تبلیغات انتخاباتی را از دیگر عیب‌های برگزاری این مراسم دانست و گفت: برگزاری این مراسم تبلیغاتی برای نهادی که برگزار کننده مراسم است عیب و نقص محسوب می‌شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه برگزاری این مراسم علاوه بر تلف کردن وقت مردم خطرات جانی نیز برای مردم دارد تصریح کرد: 100 هزار دانش‌آموز کارمند یا آدم عادی از جای جای ایران می‌آورند که علاوه بر حیف و میل بیت المال و وقت مردم ممکن است در طول مسیر اتفاقات ناگواری برای مردم رخ بدهد. حال به این اضافه کنید عده‌ای که مخالف اینگونه کارها هستند تجمع کنند و بر علیه اینها شعار دهند.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم دولت اتوماتیک‌‌وار از برگزاری این مراسم صرفنظر کند اظهار داشت: در کمیسیون برای بازدارندگی این مراسم کارهایی را انجام داده‌ایم همچنین از طریق مجلس و بر اساس قانون این کار را پیگیری می‌کنیم وزارتخانه‌ها و نهادهای که ظرفیت خود را در این راستا به کار برند متخلف محسوب می‌شوند.

حقیقت پور خبر پرداخت هزینه تغذیه 100 هزار نفر توسط یک شرکت مخابراتی را مورد تردید قرار داد و گفت: قطعا سفارش غذا را یکی از وزارت‌خانه و یا هلال احمر داده که مجلس به این موارد رسیدگی خواهد کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه مطمئنا 100 هزار نفر برای دفاع از رحیم مشایی نمی‌آیند تصریح کرد: اینها را با بهانه دیگری مثل قول رایتل و همراه اول می‌خواهند به استادیوم آزادی بکشانند در حالی که درایت و هوشیاری مردم ایران به قدری بالاست که در نهایت این کار آنها نتیجه منفی خواهد داد.

وی در خصوص خبر منتشر شده از سوی استاندار تهران، تامین امنیت این مراسم را خارج از قدرت اجرائی استانداری دانست و گفت: استانداری ابزاری ندارد ابزار استانداری یا اداره کل اطلاعات تهران یا نیروی انتظامی تهران است که فرمانده نیروی انتظامی به صراحت به برگزاری آن ایراد گرفته است.

کد خبر 209666
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز