چهارشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۲ - ۰۷:۱۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت تیم الهلال عربستان سعودی از تیم استقلال ایران را به کمیته حقوقی این کنفدراسیون ارجاع داد.

AFC

به گزارش ایرنا، منابع خبری عربستان سعودی روز چهارشنبه گزارش دادند: کنفدراسیون فوتبال آسیا دریافت شکایت باشگاه الهلال این کشور از استقلال ایران را اعلام کرد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا روز سه شنبه با ارسال نامه رسمی به باشگاه الهلال عربستان سعودی اعلام کرد: شکایت این باشگاه از تیم فوتبال استقلال ایران به کمیته حقوقی کنفدراسیون فوتبال آسیا ارجاع شده است.

براساس گزارش کنفدراسیون فوتبال آسیا دراین نامه قید شده است: کمیته حقوقی کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از بررسی گزارش‌ها، عکس‌ها و مستندات باشگاه الهلال عربستان سعودی تصمیم لازم و متناسب را پیرامون آنچه در فرودگاه و ورزشگاه آزادی تهران اتفاق افتاده است، اتخاذ خواهد کرد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا تاکید کرد: تیم های شرکت کننده در لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا باید از امنیت کامل برخوردار باشند و رقابت جوانمردانه در بین آنها برگزار شود.

باشگاه الهلال عربستان سعودی پس از دیدار با استقلال ایران در شکایت نامه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا مدعی شد، اعضای این تیم در فرودگاه تهران و ورزشگاه آزادی تهران مورد حمله و اهانت قرار گرفته است.

این در حالی است که کاروان استقلال هنگام ورود به عربستان ساعت ها در فرودگاه ریاض معطل شده بود و شکایتی علیه این تیم ارایه نکرد، ولی عربستانی ها اقدام به طرح شکایت کردند.

کد خبر 209647
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز