همشهری آنلاین: باشگاه الریان قطر از کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کرده است زمان دیدار این تیم با استقلال در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا به تعویق بیفتد و یا مکان برگزاری این مسابقه تغییر کند!

استقلال

مهر نوشت: تیم‌های فوتبال استقلال ایران و الریان قطر روز سه‌شنبه هفته آینده در چارچوب هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. با این حال مسئولان باشگاه الریان درخواست کرده‌اند، این دیدار به خاطر زلزله‌ای که در سیستان و بلوچستان رخ داده، به تعویق بیفتد و یا مکان آن عوض شود!

سالم عفیفه، رئیس باشگاه الریان در نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده است روز سه‌شنبه زلزله‌ای در ایران رخ داده و ده‌ها نفر از مردم جان خود را از دست داده‌اند. به همین خاطر باید زمان یا مکان بازی با استقلال تغییر کند!

در نامه باشگاه الریان همچنین این مطلب عنوان شده است که دیدار الریان و استقلال از حساسیت زیادی برخوردار است و سرنوشت صعود یا عدم صعود از گروه پنجم به این مسابقه بستگی دارد.

باشگاه الریان در حالی این درخواست را مطرح کرده است که کانون زلزله چند صد کیلومتر از تهران دورتر بوده است. به نظر می‌رسد باشگاه الریان درخواست برای تعویق بازی را به این منظور مطرح کرده تا "نیلمار" مهاجم مصدوم خود را به این دیدار برساند.

دیدار رفت تیم‌های فوتبال الریان قطر و استقلال ایران که در هفته نخست از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد، با نتیجه 3 بر 3 به پایان رسید.

کد خبر 209630
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز