سه‌شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۲ - ۰۶:۵۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: یازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در دو بخش ملی و بین‌المللی، شامل 31 استان کشور و 75 نقطه جهان اعلام فراخوان کرد.

مشهد مقدس

به گزارش فارس، در یک دهه اخیر، عظیم‌ترین جشنواره فرهنگی، هنری و ولایی کشور به مناسبت میلاد فرخنده حضرت معصومه(س) و برادر بزرگوارشان امام علی‌بن موسی الرضا(ع)، از یکم تا یازدهم ذی‌القعده موسوم به «دهه کرامت» برگزار می‌شود.

جشنواره مذکور که با عنوان «جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)» و تحت اشراف بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) فعالیت دارد، در یازدهمین سال برگزاری خود در دو بخش ملی و بین‌الملل فراخوان منتشر کرده است.

در بخش ملی که در 31 استان کشور برگزار خواهد شد، 8 بخش کلی در نظر گرفته شده که عبارتند از: علمی و پژوهشی، فرهنگی، هنری، دانشگاهی، سینمایی، مطبوعات و دیجیتال، کودک و نوجوان و ویژه.

در بخش بین‌الملل نیز 75 نقطه از چهار قاره جهان شامل کشورهای آمریکا، آلمان، اتریش، آرژانتین، اسپانیا، اندونزی، امارات، الجزایر، انگلستان، ایتالیا، برزیل، ژاپن، روسیه، سوئد، هند،‌ نیجریه و ... مشارکت فعال دارند.

همچنین پروژه برگزاری «هفته‌های فرهنگ رضوی» به کمک ادارات‌ کل‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون‌های پروش فکری کودکان و نوجوانان و سازمان محیط زیست، از 7 اردیبهشت‌ماه به ترتیب در 23 استان کشور کلید می‌خورد.

 

کد خبر 209391

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز